بازی فولاد مبارکه سپاهان- نساجی مازندران/ رامین رضاییان

تیم فوتبال سپاهان به مصاف پرسپولیس رفت که این مسابقه با نتیجه بدون گل تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز جمعه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش‌جهان به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس رفت. این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم سپاهان: پیام نیازمند، امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر (۶۱_ نلسون جونیور)، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد قربانی، محمد کریمی(۸۵_ یاسین سلمانی)، محمد علی‌نژاد (۶۱_ الویس کامسوبا)، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو (۸۵_ عیسی مرادی).
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا (۴۶_ سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (۷۷_ سروش رفیعی)، سعید صادقی (۹۰_ وحید امیری)، محمد عمری(۸۴_ سیامک نعمتی) و یورگن لوکادیا.
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

داوران: امیر عرب براقی، محمدرضا ابوالفضلی، حسین مرادی، یاسر همرنگ.

گل‌ها: -

شرح گل

-

گزارش بازی

نیمه اول: در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار، دو تیم بیشتر سعی داشتند شرایط حریف را بررسی و تا جای ممکن بازی‌ای محافظه‌کارانه به نمایش گذاشتند، البته در همین دقایق پرسپولیس یک موقعیت توسط لوکادیا داشت و چند باری هم نفوذهایی را از سمت راست ترتیب داد. با این حال رفته رفته سپاهان نیز خود را در زمین پیدا کرد و بازیکنان این تیم با پاس‌های متوالی سعی در باز کردن راه‌های نفوذ داشتند. البته در این دقایق نیز مصدومیت دو بازیکن وقفه‌های بازی را زیاد کرد و اجازه نداد سر و شکل دو تیم مشخص شود. پس از این دقایق ابتدایی، جسارت دو تیم برای انجام حرکات رو به جلو افزایش یافت که هشیاری مدافعان اجازه خطرآفرینی روی هچ یک از دروازه‌ها را نداد. در ادامه این نیز توپ بیشتر در میانه زمین بود و هافبک‌های دو تیم نقش اصلی را در میدان داشتند.

نیمه دوم: در نیمه مربیان، سپاهان سر و شکل تازه به خود گرفت و شاگردان مورایس کاملا متفاوت با نیمه اول به میدان آمدند و میل به هجوم بیشتری نشان دادند. در دقایق ابتدایی این نیمه بازیکنان طلایی‌پوش بارها به سمت دروازه حریف یورش بردند و خطرآفرین نشان دادند. با این حال موج حملات سپاهان رفته رفته فروکش کرد و بازی به توازن رسید. در ادامه مورایس بار دیگر با تغییر در ترکیب خود، توانست برتری نسبی را برای سپاهان به ارمغان بیاورد، اما باز هم دو تیم در گلزنی ناتوان بودند. در دقایق پایانی نیز باز هم سپاهان برتری نسبی در خلق موقعیت داشت، اما موفق به گلزنی نشد.

دقایق حساس

*دقیقه ۳: توپ‌ربایی مغانلو برای سپاهان یک کرنر به همراه داشت که این ضربه را مدافعان پرسپولیس برگشت دادند.

*دقیقه ۸: توپ در محوطه جریمه سپاهان به لوکادیا رسید، اما ضربه او آرام بود و توسط دانشگر دفع شد.

*دقیقه ۲۱: پاس کات بک صادقی به یکی از مدافعان پرسپولیس رسید، اما ضربه او با اختلاف زیاد از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

*دقیقه ۳۶: ضربه از راه دور و زمینی لوکادیا از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

*دقیقه ۳۹: اشتباه نعمتی باعث شد تا حسینی با بیرانوند جلو آمده تک به تک شود، اما ضربه حسینی که در شرایط نامتعادل زده شد، با برخورد به بیرانوند و سپس توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد.

*دقیقه ۵۲: علی‌نژاد در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما ضربه او با واکنش عالی بیرانوند همراه شد.

*دقیقه ۵۸: شلیک پرقدرت علی‌نژاد با اختلاف زیاد از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

*دقیقه ۶۷: کرنر ارسالی پرسپولیسی‌ها با ضربه سر عالی پورعلی‌گنجی همراه شد، اما واکنش استثنایی نیازمند اجازه باز شدن دروازه را نداد.

*دقیقه ۶۹: ضربه ایستگاهی سپاهان از گوشه راست محوطه جریمه حریف با ضربه مستقیم رضائیان همراه شد که این توپ را بیرانوند برگشت داد.

*دقیقه ۸۵: ارسال تند و تیز رضائیان با ضربه سر بازیکنان سپاهان همراه شد، اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =