هندبال بانوان سپاهان

 تیم هندبال بانوان سپاهان در نخستین دیدار مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های هندبال بانوان آسیا مقابل تیم اس‌کی سوگرگلیدرز نمایده کره جنوبی شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در نخستین دیدار مسابقات قهرمانی جام باشگاه های هندبال بانوان آسیا روز شنبه نهم مهرماه ۱۴۰۱ به میزبانی آلماتی پایتخت قزاقستان، تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نخستین دیدار خود مقابل تیم اس کی سوگرگلیدرز کره جنوبی با نتیجه ۳۴ بر ۲۲ مغلوب حریف خود شد.

دختران هندبالیست طلایی پوش سپاهان، در یک بازی سخت و نفس‌گیر مقابل نماینده کره سعی داشتند با تمامی توان نتیجه را به سود خود به اتمام برسانند، اما تلاش آن‌ها نتیجه نداشت.

در نیمه نخست بازی، شاگردان مونتسرات پوچه دیاز توانستند اولین گل این دیدار را به ثمر برسانند و برابر حریف خود پیش روند در نهایت نیمه اول با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ به پایان رسید.

در ادامه نیمه دوم، تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در مقایسه با نیمه اول با روحیه جنگنده ظاهر شد اما در پایان با وجود تلاش‌های فراوان طلایی‌پوشان نتوانستند حریف رقیب خود شوند و زمین مسابقات را با نتیجه ۳۴ بر ۲۲ ترک کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =