• ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
  • کد خبر: 28808
  • readingTime: ۱ دقیقه
حسن یزدانی  کشتی

حسن یزدانی و محمد نخودی به فینال رقابت‌های جهانی راه یافت، در حالی که امیرحسین زارع در لحظات پایانی مسابقه نیمه نهایی تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان با برگزاری چهار وزن اول برگزار شد. در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی با پیروزی برابر رقبای خود مقتدرانه به نیمه‌نهایی رسید، همچنین امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلو و محمد نخودی در ۷۹ کیلو نیز رقبا را شکست دادند و به نیمه نهایی راه یافتند.

یزدانی در نیمه نهایی نیز به مصاف بوریس مکایف از اسلوونی رفت و حریف خود را در وقت اول و با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. در آن سوی جدول نیز دیوید تیلور، رقیب دیرینه یزدانی به فینال آمده و برای پنجمین بار شاهد این رقابت کلاسیک خواهیم بود. فینال رقابت‌ها فردا جمعه برگزار خواهد شد.

نخودی نیز با کنار گذاشتن رقبای سرسخت خود به نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله برابر میخایلوف اوکراینی با نتجه ۵ بر ۴ پیروز شد و به فینال رسید. نخودی در فینال برابر جردن باروز پر آوازه قرار خواهد گرفت و کار دشواری دارد؛ در مسابقات جهانی نروژ در سال گذشته نیز برابر باروز در فینال مغلوب شد.

اما امیرحسین زارع دیگر امید طلای ایران لغزید و به فینال نرسید. او در نیمه نهایی برابر طه آکگل با تجربه قرار گرفت و اگرچه در تمام طول کشتی از حریف ترکیه‌ای خود سرتر بود، اما در لحظه آخر یک لغزش کرد و تن به شکست داد. او برای کسب مدال برنز باید با پتریاشویلی باتجربه صف‌آرایی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =