• ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
  • کد خبر: 28087
  • readingTime: ۲ دقیقه
نیازمند

تیم فوتبال سپاهان با جذب پیام نیازمند بار دیگر تبدیل به لانه عقاب‌های لیگ برتر شد و باید منتظر رقابت جذاب این دروازه بان با رشید مظاهری بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، از ابتدای آغاز لیگ برتر فوتبال ایران جام (خلیج فارس)، چهارچوب دروازه سپاهان همواره در دستان امنی قرار داشته است. در آن سال‌های ابتدایی لیگ اعجوبه ارمنی به نام آرمناک پطروسیان وظیفه حراست از دروازه سپاهان را برای حدود شش سال عهده دار بود و پس از او نیز نسل‌های طلایی از دروازه بانان ایرانی در چهار چوب دروازه سپاهان درخشیدند.

پس از آن نیز یک خارجی دیگر به نام کمپل سوسکو در دروازه سپاهان یکه‌تازی می‌کرد، دروازه بان اهل اسلواکی که با قد و قامت بلند خود و همچنین بازی با پای قوی به عنصر مهم در سپاهان بود. در دوره‌ای جذاب از سپاهان که امیر قلعه‌نویی دو قهرمانی برای زردپوشان به ارمغان آورد، مهدی رحمتی سرحال و قرص و محکم در دروازه سپاهان بود و لقب عقاب آسیا را نیز از سوی فدراسیون فوتبال آسیا و هواداران فوتبال ایران از آن خود کرد.

در سال‌های بعدی نیز دروازه‌بانان مطرح ایرانی به سپاهان آمدند و تبدیل به ستاره‌های این تیم شدند. زمانی که سپاهان لقب «لانه عقاب‌ها» را به دست آورد، برای وقتی بود که رحمان احمدی و شهاب گرداب در اوج آمادگی در سپاهان بودند. گردان بارهای ناجی دروازه سپاهان شد و رحمان نیز مهر صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را با درخشش در بازی دراماتیک برابر کره جنوبی امضا کرد.

از آن‌ها سال‌ها تا همین چند سال پیش دیگر خبری از لانه عقاب‌ها نبود و دروازه تبدیل به پاشنه آشیل تیم سپاهان شد که هیچ دروازه بان خارجی و داخلی نتوانست از آن حراست کند تا اینکه جوانی بلند و خوش قامت با چهره‌ای خندان به اصفهان آمد.

پیام نیازمند در سال ۱۳۹۷ و در اوج جوانی به سپاهان آمد تا بار دیگر طلایی‌پوشان اصفهانی شاهد حضور یک عقاب دیگر درون چهارچوب دروازه‌شان باشند. محاسبات نیز درست از آب درآمد و نیازمند جوان تبدیل به ستاره اول سپاهان شد و بارها با درخشش خود برای تیمش امتیازآوری کرد.

با رفتن در فصل گذشته سپاهان بار دیگر در دروازه دچار مشکل شد و کریستوفر کنت نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند تا در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته محرم نویدکیا رشید مظاهری را به سپاهان بیاورد. حضور رشید تا حدودی توانست شرایط دروازه سپاهان را بهبود بخشد.

با این حال برای سپاهان مورایس اینها کافی نبود و او خواهان بازگشت نیازمند به اصفهان شد. در روز گذشته مذاکرات بازگشت این بازیکن به پایان رسید و ITC او برای حضور در سپاهان نیز صادر شد تا پیام بار دیگر طلایی‌پوش و پیام‌آور اطمینان در دروازه برای سپاهانی‌ها شود.

همچون سال‌های رقابت جذاب رحمان و شهاب، در فصل جاری لیگ برتر نیز باید به انتظار رقابت رشید و پیام نشست؛ رقابتی که در سال برگزاری جام جهانی داغ‌تر از همیشه خواهد بود و از همه مهم‌تر رقابتی که سپاهان را بار دیگر تبدیل به لانه‌ای برای عقاب‌ها خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =