طلای آب شده

سکه تنها در صورتی می تواند به صورت معنادار با تقاضای جدیدی وارد شود که در بازار از قیمت ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کند.

گزارش خبرنگار ایراسین، قیمت سکه تنها در صورتی می‌تواند به صورت معنادار با تقاضای جدیدی وارد شود که در بازار از قیمت ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کند. روز گذشته قیمت طلا افزایش معناداری نداشت و سکه تنها توانست به محدوده ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان نزدیک شود.

اگر قیمت سکه بتواند از از محدوده ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کند می‌توان به افزایش بیشتر قیمت آن امیدوار بود.

تحلیل گران معتقدند برای اینکه سکه از محدوده ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کند، باید شاهد افزایش قیمت دلار و به طور کلی ارز در بازار باشیم. در واقع قیمت دلار در بازار آزاد باید حداقل یک پله افزایش یابد.

ارزش اونس طلا در بازارهای جهانی زیر محدوده هزار و ۷۵۰ دلار قرار دارد و تا زمانی که اونس به بالای این محدوده نیامده است، سکه بدون کمک رشد معنادار دلار نمی تواند بالای خط ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت شود. رشد محدوده دلار در ۲روز کاری آخر بازار تنها موجب شده است که حباب سکه اندکی افت پیدا کند و زیر مرز ۱۴ درصد قرار بگیرد.

در ابتدای معاملات امروز بازار با افزایش قیمت مواجه است و تا لحظه تنظیم این گزارش هر گرم طلای ۱۸ عیار تقریبا ۱۶۰۰ تومان رشد داشته و به یک میلیون و ۳۵۷ هزار تومان رسیده است.

قیمت دلار در صرافی ملی نیز به ۲۴ هزار و ۸۲۰ تومان رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =