ویترین طلافروشی

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: اگر مسیری که در حال حاضر در بازار طلا و جواهر وجود دارد ادامه یابد، مشروط بر اینکه اتفاق خاصی رخ ندهد، انتظار روند نزولی با نوسانات جزئی داریم که روند خوبی است.

ابراهیم محمد ولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره علت روند کاهشی قیمت طلا در روزهای گذشته اظهار کرد: طی روزهای گذشته دقت نظر بیشتری در بازار ارز ایجاد شده است و قیمت‌های جهانی نیز کاهش قابل توجهی نسبت به قبل داشته است. همه این عوامل بر قیمت طلا و سکه اثرگذار است.

وی افزود: انتظار این است که حداقل در آینده نزدیک مسیری برای بازار ارز ایجاد شود که رو به آرامش باشد و در نهایت بازار ارز و طلا نیز به ثبات واقعی دست یابد. این انتظار از نگاه مسئولان اقتصادی در این مسیر در حال حرکت است و امیدواریم که در این مسیر موفق باشند و شاهد نوسانات آنچنانی در بازار نباشیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: وقتی در بازار آرامش حاکم باشد، داد و ستد بهتر انجام می‌شود و کارخانجات یا کارگاه‌های تولیدی هم فعالیت بهتری دارند و رونق لازم در بازار اتفاق می‌افتد.

محمدولی تصریح کرد: در گذشته شاهد التهابات آنچنانی در بازار بودیم که داد و ستد نیز به سختی انجام می‌شد اما زمانی که قیمت طلا و سکه کاهش می‌یابد، قدرت خرید مردم افزایش می‌یابد. از آنجا که ارتباطات بین ایران و کشورها نیز در حال بهبود است طبیعتا انتظارات بیشتر و بهتری نسبت به گذشته داریم.

وی ادامه داد: عوامل مخل بازار آرام آرام در حال بهبود است و امیدواریم دولت در این مسیر موفق باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این سوال که روند نزولی بازار طلا تا کی دارد؟ اظهار کرد: پاسخ به این سوال کمی دشوار است. در بحث قیمت‌ها به خصوص طلا و سکه پیش‌بینی‌ها کمی سخت و دشوار است. اگر مسیری که الان وجود دارد ادامه یابد، البته مشروط به اینکه اتفاق خاصی رخ ندهد، انتظار روند نزولی با نوسانات جزئی داریم که روند خوبی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =