• ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
  • کد خبر: 25998
  • readingTime: ۱ دقیقه
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

رئیس جمهور گفت: حل مشکل آب شرب و کشاورزی اصفهان اولویت دولت است، برای این امر اعتباراتی را در نظر گرفته‌یم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه در بدو ورود به اصفهان در فرودگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصفهان مهد ایثار و شهادت، علم، هنر و فرهنگ، دین مداری و ولایتمداری، مهد پرورش فلاسفه، حکما و سرداران رشید و دلاوران زیادی است، اظهار داشت: داشته‌های این استان نه تنها افتخار ایران بلکه جهان اسلام است.

وی ادامه داد: نقش بی بدیل مردم اصفهان در دفاع از انقلاب مثال زدنی استد و مصداق آن تقدیم ۲۳ هزار شهید و ۵۰ هزار ایثارگر است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم اصفهان نباید رنج ببینند و مشکلات آنها را اذیت کند، گفت: باید به نیازهای مردم اصفهان توجه ویژه صورت گیرد.

وی اصفهان را استانی صنعتی، گردشگری، کشاورزی و مهد علم و فناوری توصیف کرد و گفت: این استان همچنین ظرفیت‌های خوبی در زمینه نیروی انسانی کارآمد دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله رئیسی کمبود آب شرب و کشاورزی را از اصلی‌ترین چالش‌های اصفهان اعلام کرد و گفت: با تامین اعتبارات و همراهی مردم این مشکلات قابل حل است.

وی تصریح کرد: دولت برای حل مشکل آب در استان اصفهان برنامه دارد و باید در مدل مدیریتی جدید مردم همراهی لازم را داشته باشند.

رئیس جمهور همچنین به وجود پروژه‌های نیمه تمام زیادی در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: برخی از این پروژه‌ها متعلق به دهه ۶۰ است و باید بررسی شود که چرا این اتفاق افتاده است.

وی گفت: بنا نداریم پروژه جدید را در اصفهان کلید بزنیم، درصدد تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی هستیم که بیش از ۳۰ سال سن دارند و مردم را آزار می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =