سردار آزمون

پرونده حاشیه ساز مهاجم تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه لورکوزن دوباره در روسیه خبرساز شد.

به گزارش ایراسین و به نقل از فارس، پرونده جنجالی و حاشیه ساز سردار آزمون ستاره ملی پوش کشورمان در روسیه بنا به ادعای یک دختر روس همچنان باز است. دختری به نام النا سال گذشته مدعی شد فرزندی به دنیا آورده و پدر او سردار آزمون است. اما این اتهامات دختر روس واکنشی را از سوی ستاره ملی پوش کشورمان نداشت و تنها به اندازه ادعا باقی ماند.

در جدیدترین خبر در این زمینه آندری دمیتریف، وکیل دختر روس در گفتگو با SE روسیه، در مورد نتایج شکایت برای احراز پدر و مادر و گرفتن نفقه صحبت کرد. وکیل دختر روس مدعی شد و گفت: همه چیز برای ما خوب پیش رفت. قاضی امروز تصمیم خود را گرفت. قاضی در زمینه الزامات ما برای استقرار پدر و مادر و بازیابی نفقه تایید کرد. این پایان تمام جلسات دادگاه در مورد ما است.

وی افزود: اکنون قاضی تصمیم گیری خواهد کرد. از تاریخ ثبت نام ۳۰ روز شمارش معکوس خواهد بود. در صورتیکه در این مدت از طرف دوم (سردار آزمون) اعتراضی صورت نگیرد، رأی لازم الاجرا خواهد بود. اگر درخواست تجدید نظر وجود داشته باشد، پرونده همچنان در دادگاه شهر سن پترزبورگ قابل بررسی است.

وکیل دختر روس ادامه داد: این تصمیم بر اساس شواهد ما و این واقعیت است که طرف دوم (سردار آزمون) بدون هیچ دلیل موجهی برای بررسی حاضر نشده است. بر این اساس، قاضی در تصمیم خود کاملاً در کنار ما ایستاد. ما در ژوئیه سال گذشته ادعایی را ارائه کردیم، کمی کمتر از یک سال مدیریت کردیم.

گفتنی است، طبق ادعای این وکیل روس سردار آزمون در هیچ کدام از جلسات دادگاه حاضر نشده و ادعای آنها را دروغ می‌داند. در آخرین جلسه دادگاه، قاضی حکم پرداخت نفقه و تایید پدر بودن آزمون را صادر کرده و مهاجم ملی پوش ایرانی یک ماه زمان دارد تا به این حکم اعتراض کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =