• ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
  • کد خبر: 25675
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی پس از رسمی شدن جدایی از استقلال، با الاتحاد کلبا قرارداد امضا کرد.

به گزارش ایراسین و به نقل از فوتبال ۳۶۰، سرمربی فصل پیش استقلال، فصل آینده سرمربی الاتحاد کلبا در امارات خواهد بود. مجیدی ۵ روز قبل، با استقلال جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد و پس از آن، توفان اخبار درباره جدایی او آغاز شد. مجیدی خیلی زود، تصمیمش برای جدایی را علنی کرد و باشگاه استقلال دیشب، اعلام کرد به او مجوز جدایی داده است.

مجیدی ساعاتی پس از قطع همکاری رسمی با استقلال، قراردادش با الاتحاد کلبا را امضا کرد. باشگاهی که از همان روزهای اول شایعات درباره جدایی مجیدی، نامش به عنوان مقصد اصلی او مطرح بود. قرارداد مجیدی و الاتحاد کلبا، یک‌ساله و قابل تمدید برای یک‌سال دیگر است.

رسانه باشگاه الاتحاد کلبا در خبر معرفی مجیدی نوشت: «مدیریت باشگاه فوتبال اتحاد کلبا بر اساس پیشنهاد کمیته فنی این باشگاه به سرپرستی محمد عبدالله الذابی، عیسی بوسیم مربی و عادل محمد مشاور فنی، برای فصل آینده با فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی قرارداد بست».

الاتحاد کلبا فصل پیش، در رده یازدهم لیگ ۱۴ تیمی امارات قرار گرفت. بر خلاف ستاره‌های لیگ برتری که در سال‌های اخیر زیاد به کشورهای قطر و امارات کوچ کرده‌اند، مربیان ایرانی به باشگاه‌های سطح اول این کشورها نرفته‌اند. مجیدی که در استقلال سرمربی تیم قهرمان لیگ بود، احتمالا در امارات برای جام رقابت نمی‌کند و تیمش، جزو مدعیان فوتبال این کشور محسوب نمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =