سومین روز از اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی ایران

رییس هیئت عامل ایمیدرو گفت: در موضوع انتقال آب، ایجاد زیرساخت‌های حمل‌ونقل و ایجاد زیرساخت‌ها برای تولید برق اقداماتی برای هدایت سرمایه‌شرکت‌های بزرگ به این حوزه انجام شده است تا تولید در کشور با قوت بیشتری انجام شود.

به گزارش ایراسین، وجیه الله جعفری رییس هیئت عامل ایمیدرو در مصاحبه با خبرنگار صدا وسیما اظهار کرد: گردهمایی مدیران روابط عمومی زیرمجموعه سازمان‌ توسعه شرکت‌های وابسته با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر، استفاده از تجارب یکدیگر و برنامه‌ریزی برای آینده به میزبانی شرکت فولاد مبارکه تشکیل شد که این گردهمایی باعث می‌شود نقش بیشتری را در توسعه اشتغال و تولید در کشور رقم بزنیم.

وی گفت: بسیاری از حاضرین در جلسه از برنامه‌های اجرا شده و مطالبی که در این جلسه مطرح شد کمال استفاده را برده بودند و به همین خاطر امیدواریم در نهایت شاهد برنامه‌ریزی عملی برای تدوین یک استراتژی مشخص و رسیدن به نقطه مطلوب یعنی تحقق شعار سال باشیم.

رییس هیئت عامل ایمیدرو افزود: این موفقیت‌ها می‌تواند با کمک روابط عمومی سازمان‌ها در قالب جهاد تبیین در مجموعه‌ صنایع به‌دست آید. اگر با برنامه‌ریزی صحیح به دنبال اجرای سیاست‌های طراحی شده باشیم می‌توانیم شاهد امیدآفرینی در جامعه باشیم. مردم ما را برای انجام دادن کارهای کشور به نمایندگی برگزیدند و به همین علت، دِینی عظیم بر گردن ماست. بنابراین با تبیین برنامه‌هایی که مردم اثر عملکرد آن را می‌بینند می‌توانیم فضای خوبی را در جامعه ایجاد کنیم تا همدلی و هماهنگی بهتری در کشور محقق شود.

محدودیت‌های انرژی مواد اولیه؛ دو چالش پیش روی صنایع

جعفری در مورد برنامه‌های ایمیدرو برای رفع چالش‌های مربوط به محدودیت‌های انرژی و مواد اولیه در صنایع بزرگ خاطر نشان کرد: صنایع بزرگی مانند فولاد مبارکه با چالش‌هایی مانند کمبود مواد اولیه و انرژی در کشور مواجه هستند و در تلاشیم تا با اکتشاف مواد معدنی جدید و شرایطی که در قراردادهای بلند مدت ایجاد می‌شود نگرانی‌ها را در حوزه تأمین مواد اولیه برای این مجموعه‌های بزرگ برداریم.

وی تصریح کرد: علاوه بر این اکتشافات معادن باید با جدیت بیشتری انجام شود چرا که مواد معدنی موجود برای مدتی محدود و مشخص کافی است. از سوی دیگر در موضوع انتقال آب، ایجاد زیرساخت‌های حمل‌ونقل و ایجاد زیرساخت‌ها برای تولید برق اقداماتی برای هدایت سرمایه‌شرکت‌های بزرگ به این حوزه انجام شده است تا تولید در کشور با قوت بیشتری انجام شود.

تابستان امسال نیز محدودیت‌های انرژی وجود دارد

رییس هیئت عامل ایمیدرو متذکر شد: امسال نیز احتمالا محدودیت‌هایی در حوزه انرژی خواهیم داشت ولی با هماهنگی‌های انجام شده امیدواریم کمترین ضررها به صنایع برسد. در مجموع انتظار می‌رود برای حل این مشکل نیروگاه‌هایی که برای راه‌اندازی‌ آن‌ها برنامه‌ریزی شده است، در مدار تولید قرار بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =