• ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
  • کد خبر: 25018
  • readingTime: ۱ دقیقه
مسابقات بدنسازی و پروش اندام استان اصفهان

برای اولین بار فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام در نظر دارد که فستیوال جایزه بزرگ مسابقات رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون را از تاریخ ۹ الی ۱۲ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بزرگ‌ترین فستیوال بدنسازی کشور در رشته‌هایفیزیک، فیتنس چلنج، فیتنس اسپرت آقایان، تک لیفت بانوان، پرس سینه آقایان، مچ اندازی و پاور لیفتینگ برای اولین بار در اصفهان همزمان با جشنواره تخصصی ملی ورزش و سلامت برگزار می‌شود. فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام در نظر دارد که فستیوال جایزه بزرگ مسابقات رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون را از تاریخ ۹ الی ۱۲ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار کند.

این مسابقات به سبک نمایشگاه‌ ‌های بزرگ و روز دنیا و البته با حمایت بخش خصوصی خواهد بود. این رویداد تاثیرات بسیاری را به همراه دارد که می‌تواند در بخش اقتصادی و صنعت ورزش، تبادل و ارتباط بین فعالان ورزشی و مصرف‌کنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات ورزشی موثر واقع شود.

برگزاری رویدادهای ورزشی با اقتصادی یک نقطه عطفی برای صنعت ورزش است که مورد توجه دنیا قرار گرفته است و تاثیرات بسیاری را در اقتصاد پویا و پایدار به جای می‌گذارد. با توجه به بزرگی این رویداد و تسهیلات مثبتی که می‌تواند داشته باشد نیاز به همراهی و حمایت همه جانبه دستگاه‌های ذی ربط است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =