• ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
  • کد خبر: 24798
  • readingTime: ۲ دقیقه
محمدرضا ساکت

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی باشگاه، تلاش کادرفنی و غیرت بازیکنان مجدد شاهد درخشش این این تیم هستیم و سپاهان بار دیگر در هندبال ایران طلوع کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امروز، دوشنبه در حاشیه بازی فینال لیگ برتر هندبال که با قهرمانی سپاهان همراه بود اظهار کرد: پس از ۱۰ سال فراز و نشیب در هندبال فولاد مبارکه سپاهان، سال ۱۴۰۱ سال درخشش مجدد تیم سپاهان شد. سپاهانی‌ که در دهه ۱۳۸۰ طلایه‌دار هندبال ایران بوده، بیشترین بازیکن را ساخته، بیشترین لژیونر را داشته، بیشتری قهرمانی را کسب کرده و در نهایت بیشترین حضور در آسیا را ثبت کرده است، در دهه ۱۳۹۰ دچار یک نوسانی شد و افولی داشت که خوشبختانه با برنامه‌ریزی باشگاه و اعضای هیات مدیره و تلاش کادرفنی و غیرت بازیکنان مجدد شاهد درخشش این این تیم هستیم.

وی ادامه داد: سپاهان بار دیگر در هندبال ایران طلوع کرد و این موضوع نویدی است برای پرورش بازیکنان، لژیورها و ملی‌پوشان بیشتر تا مثل دهه ۱۳۸۰ به هندبال کشور کمک کنیم. هندبال بانوان سپاهان نیز با همین قدرت پیش می‌رود و باشگاه سپاهان حمایت از هندبال بانوان و آقایان را در دستور کار دارد. امیدواریم موفقیت‌ها تیم هندبال بانوان و آقایان سپاهان ادامه‌دار باشد.

ساکت درباره تقویت تیم هندبال سپاهان برای مسابقات آسیایی تاکید کرد: بر اساس نظر کادرفنی اگر نیاز باشد این تیم تقویت خواهد شد. امیدوارم حضور قدرتمندی را در آسیا داشته باشیم و نماینده موفقی برای هندبال ایران در این مسابقات باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: یکی از قهرمانان هندبال ایران نیز در هیات مدیره باشگاه سپاهان عضو است و کمک‌های فکری هیات مدیره بسیار به کمک مدیریت باشگاه در حوزه هندبال آمده است. سپاهان به جز تیم فولاد مبارکه سپاهان، تیمی تحت عنوان سپاهان نوین نیز در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور داشت که این تیم در سال گذشته به لیگ برتر صعود کرد و در فصل جاری در این رقابت‌ها حاضر بود. سپاهان نوین توانست جوانان شایسته‌ای برای هندبال ایران پرورش دهد و امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد تا به هندبال کشور نیز کمکی شود.

وی افزود: از داوری گلایه دارم و متاسفم که مسئول کمیته داوران فدراسیون نیز تحت تاثیر جو قرار گرفته بود و از ریاست فدراسیون هندبال انتظار دارم در این حوزه تامل بیشتری داشته باشد. بسیاری از بزرگان هندبال نیز که در سالن حاضر بودند درباره عدم رعایت برخی مفاد داوری نکاتی را اشاره کردند که برای آینده هندبال ایران جای نگرانی دارد. امسال لیگ هندبال بسیار طولانی، خسته کننده و توقف‌های طولانی همراه بود که به ضرر هندبال بود، اما خوشبختانه یک تحرکی در هندبال کشور ایجاد شد و فدراسیون هندبال تلاش خوبی دارد که قابل تقدیر است.

وی درباره شرایط والیبال سپاهان خاطرنشان کرد: پیش از حضور من به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان، برنامه سه ساله‌ای توسط رحمان محمدی‌راد ارائه شده بود که در پایان این برنامه سه ساله برخی از اهداف محقق نشد. مهم‌ترین این اهداف محقق نشده، پرورش بازیکنان، مربیان و رشد استعدادهای والیبالی در اصفهان بود. بعد از اینکه این اهداف محقق نشد، هیات مدیره ارزیابی کردند و به این نتیجه رسیدیم که سپاهان رویکرد خود را به سمت احیای استعدادهای اصفهان در والیبال معطوف کند. بر اساس سیاست جدید یک تیم جوان در مسابقات لیگ یک حضور پیدا کنیم تا استعدادهای استان اصفهان در حوزه والیبال پرورش پیدا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =