• ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
  • کد خبر: 24559
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی طارمی

مهدی طارمی بار دیگر و با به ثمر رساندن دو گل در پیروزی تیم پورتو نقش پررنگی داشت و به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال پورتو پرتغال که در ترکیب خود از مهدی طارمی بهره می‌برد، شب گذشته موفق شد در لیگ پرتغال به یک پیروزی پرگل دیگر دست یابد. در ین بازی مهدی طارمی و یارانش شکست سنگین چهار بر دو را به تیم ویزلا تحمیل کردند تا پورتو برای قطعی کردن قهرمانی خود تنها به یک امتیاز دیگر نیاز داشته باشد.

طارمی پس از درخشش در بازی برابر پورتیموننزه و هتریک در برابر پیام نیازمند، در گلزنی ناموفق بود تا اینکه شب گذشته بار دیگر پایش به گلزنی باز شد.او ابتدا در دقیقه ۲۶ با تیزهوشی خود و یک ضربه نوک پا به توپ شرایطی رقم زد که مدافع حریف مجبور به انجام خطا شود و داور مسابقه هم پس از بازبینی ویدئویی، نقطه پنالتی را به سود تیم پورتو نشان داد. طارمی نیز با یک ضربه دقیق از نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

درخشش طارمی در شب پیروزی پورتو

ستاره ایرانی پورتو در ادامه این بازی موفق بار دیگر گلزنی کرد، او در ریباند شوتی که خودش زده بود و دروازه بان برگشت داده بود، با یک ضربه نمایشی استثنایی چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند. طارمی با این بازی به رکورد ۲۰ گل و ۱۲ پاس گل در رقابت‌های این فصل پرتغال دست پیدا کرد تا تاثیرگذارترین بازیکن این لیگ باشد.

مهدی در پایان این بازی با کسب امتیاز عالی ۹ به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد تا بار دیگر توانایی‌های خود را به اثبات برساند. طارمی که در هفته‌های گذشته مورد هجمه از سوی باشگاه اسپورتینگ لیسبون قرار گرفت، با این عملکرد بار دیگر سکوهای پورتو را که عاشقانه حمایتش کردند، به وجد آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =