قطعی برق صنایع

مدیراقتصادی وتوسعه سرمایه گذاری ایمیدرو گفت: با توجه به آغاز بحران برق از نیمه اردیبهشت ، کارگروهی با نظارت وزارت نیرو مسئول تنظیم نحوه کاهش مصرف و اولویت بندی مصرف در صنایع ،خدمات ، خانگی و سایر بخش‌ها شده است.

به گزارش ایراسین به نقل از فولادبان، امیر صباغ گفت: با توجه به آغاز بحران برق از نیمه اردیبهشت ، کارگروهی با نظارت وزارت نیرو مسئول تنظیم نحوه کاهش مصرف و اولویت بندی مصرف در صنایع ،خدمات ، خانگی و سایر بخش ها شده است.

مدیراقتصادی وتوسعه سرمایه گذاری ایمیدرو ن بااشاره به موضوع قطعی برق و سهمیه بندی آن افزود: بحران برق از نیمه اردیبهشت شروع می شود و وزارت نیرو براین اساس یک الگوی کاهش مصرف را در استان های مختلف و شرکت های برق منطقه ای مختلف برآورد کرده است.

وی ادامه داد: الگوی پیشنهادی وزارت نیرو به کارگروهی که مسئول تنظیم نحوه کاهش مصرف برق دربخش های مختلف خدمات ، صنعت ، خانگی و سایر بخش ها ارائه شده است.

مدیر اقتصادی وتوسعه سرمایه گذاری ایمیدرو تصریح کرد: قرار است این کارگروه براساس منحنی افزایش مصرف در ساعات پیک که موجب کمبود برق می شود اولویت بندی هایی را در صنایع و دیگر بخش ها انجام دهد

صباغ گفت : اولویت بندی این کارگروه بگونه ای خواهد بود که روند تولید و ارائه خدمات برق به صنایع با توجه به کمبود ۵تا ۶ هزار مگاواتی با بحران مواجه نشود لذا باید منتظرماند تا خروجی کارگروه مشخص شود و برمبنای این خروجی ، وزارت نیرو بعنوان متولی درباره سهمیه بندی برق در بین مشترکین خود اطلاع رسانی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =