• ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
  • کد خبر: 24293
  • readingTime: ۲ دقیقه
فولاد خوزستان

آرای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد:

*با توجه به شکایت داریوش هرندی از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت آرزو صدقیانی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت سجاد جعفری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۸ میلیون و ۲۶ هزار و ۹۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت جواد برزکار از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت ۳۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۹۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳۵ میلیون ریال قرار رد صادر.

*در پی شکایت حسین قنبرنژاد از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۳۴ میلیون و ۲۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت شروین بزرگ لفمجانی از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۷ میلیون و ۱۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت محمد قریشی از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت مجید عیدی از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۹ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت فرزاد طیبی از باشگاه شمس آذر قزوین (بادران)، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۹۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت علی بشیری از باشگاه نود ارومیه، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان قرار رد عوی را صادر کرد.

*در پی شکایت علی یحیی زاده از باشگاه نیروی زمینی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =