• ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
  • کد خبر: 23922
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم هندبال سپاهان / تیم هندبال سپاهان نوین

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: میزبانی به دلیل محدودیت حضور هواداران آنچنان سودی برای ما نخواهد داشت. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم از این برتری استفاده کنیم و با اقتدار بیشتری جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین،تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان شب گذشته و در مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال کشور در اصفهان به مصاف تیم رعد پدافند آمل رفت. این بازی با برتری مطلق طلایی پوشان و با نتیجه ۴۰ بر ۲۵ به سود شاگردان رحیمی‌زاده به پایان رسید.

سعید پورقاسمی، کاپیتان تیم هندبال سپاهان درباره این بازی گفت: بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. می‌توان گفت میزبانی به دلیل محدودیت حضور هواداران آنچنان سودی برای ما نخواهد داشت. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم از این برتری استفاده کنیم و با اقتدار بیشتری جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کنیم.

وی درباره ساعت برگزاری بازی‌ها که معمولا تا پاسی از شب به طول می‌انجامد، توضیح داد: از یک هفته قبل از مسابقات در اردوها این ساعت را پیش بینی و بدن‌های خود را آداپته کردیم.

پورقاسمی در پاسخ به سوالی مبنی بر فرمت برگزاری بازی‌ها، تصریح کرد: تیم ما نمی‌تواند گله‌ای به این موضوع وارد کند، زیرا ما ۱۶ بازیکن خوب و آماده داریم و می‌توان فشار را تنظیم کرد. با این حال شاید برخی از تیم‌ها با این فرمت نتوانند کنار بیایید و انجام چهار بازی سنگین در یک هفته برای آن‌ها سخت خواهد بود.

بازیکن تیم هندبال سپاهان با اشاره به بازی آینده این تیم برابر تیم ذوب‌آهن تاکید کرد: دربی اصفهان از قدیم جذاب و حساس بوده و همواره کری‌خوانی‌هایی بین دو تیم وجود داشته است. امیدواریم بازی قشنگ و خوبی شاهد باشیم که تماشاگران نیز از آن لذت ببرند. دربی حساسیت‌های خود را دارد و هدف ما حفظ صدرنشینی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =