روز جمهوری اسلامی

ایرج حسن‌پور، سرپرست اداره کل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در پیام ایرج حسن پور، سرپرست اداره کل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان به مناسبت ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران» آمده است:

«در روز پربرکت ۱۲ فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت. شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که میلیون‌ها ایرانی آزاده و مسلمان در طول مبارزه‌ها در جای جای ایران اسلامی فریاد کشیده بودند. این شعارها، حکومتی را پایه‌ریزی می‌کرد که عدالت اسلامی، از هدف‌های والای آن بود.

به راستی که ۱۲ فروردین، به زیبایی، توطئه‌های دشمنان را از میان برد و آنان را که حکومتِ جمهوری را بی اسلام می‌خواستند، به کناری افکند. این مردم بودند که در فروردین ۱۳۵۸ با حضوری آگاهانه و تصور ناشدنی، در پای صندوق‌های رأی، پیروزی انقلاب اسلامی را تحقق بخشیدند.

اینجانب فرا رسیدن ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی را به عموم مردم شجاع و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان تبریک می گویم، موفقیت همگان را در راستای آرمان های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری در سالی که با تدبیر ایشان، سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” نامگذاری شده است را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =