سفر نوروزی

سرپرست پلیس راه کشور با اشاره به اینکه در ۱۰ روزگذشته از طرح نوروزی پلیس ۴۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است، گفت: ترافیک محورهای شمالی کشور کماکان سنگین است.

سرهنگ سیاوش محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در تشریح روز دهم طرح نوروزی پلیس، اظهار کرد: تاکنون ۴۹ میلیون تردد به صورت رفت و برگشت در جاده‌های کشور ثبت شده است که ترددها نسبت به سال ۹۹، ۱۸۵ درصد و نسبت به ۹۸، ۱۲ درصد و نسبت به ۹۷ با افزایش ۱۳ درصدی مواجه هستیم.

وی افزود: جمعه، پنجم فروردین‌ماه پرحجم‌ترین روز تردد از ابتدای طرح تا روز دهم به ثبت رسیده است و بیشترین خروج خودرو و مبدا سفر از تهران و البرز صورت گرفته است.

سرپرست پلیس کشور با اشاره به اینکه در ده روز ابتدای طرح نوروز ۲۲ هزار دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند، تصریح کرد: بیشترین تصادفات فوتی در جاده‌های استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و فارس به ثبت رسید.

وی بیان کرد: کماکان ترافیک در محورهای شمالی کشور به ویژه محور هراز، چالوس، آزادراه تهران شمال به صورت رفت و برگشت سنگین است و توصیه می‌کنیم مسافران قبل از شروع حرکت اطلاعات راه‌ها را از طریق مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ دریافت کنند و رانندگان از شانه سمت چپ جاده‌ حرکت نکنند و با صبر و حوصله از ترافیک سنگین عبور کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =