دیدار مدیران فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان با مدیران باشگاه زنیت‌ سنت‌ پترزبورگ روسیه

فروردین ماه ۱۴۰۰ به دلیل مصوبات کرونایی کفه ترازوی ورزش را بسیار سبک کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سال ۱۴۰۰ همچون سال ۱۳۹۹ با بیماری کرونا و اومیکرون دست و پنجه نرم کرد و این موجب شد ورزش در بخش همگانی یک مقداری کاهش یابد، اما با این اوصاف ورزش تعطیل نشد و گام‌های خوبی در راه این فرهنگ برداشته شد.

شرکت بزرگ فولاد مبارکه از این قاعده مستثنی نبود و هم در بعد قهرمانی و هم در بعد همگانی کمک بسزایی به ورزش کشور نمود.

پایگاه خبری ایراسین به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی و آغاز قرن جدید، هر روز یک ماه از سال ۱۴۰۰ ، ورزش شرکت فولاد مبارکه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

آغاز فروردین ۱۴۰۰ با سال‌های قبل بسیار فرق داشت، دید و بازدیدها به حداقل رسیده بود، مرگ و میرهای کرونایی روحیه مردم جهان و ایران را بسیار پایین آورده بود و تنها دلخوشی مردم سرزمین ایران ورزش بود.

متاسفانه در فروردین سال گذشته سرهنگ مصطفی حیدری پیشکسوت ارزنده سپاهان را از دست دادیم، کسی که تا آخرین سال‌های زندگی‌اش در کنار فوتبال بود و به این جامعه خدمت کرد.

روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین اطلاعیه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صادر شد مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی، در متن اطلاعیه آمده بود: بدینوسیله به اطلاع روسای هیات های ورزشی استان، باشگاه‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اصفهان و مجموعه های ورزشی استان می‌رساند؛ با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی اماکن ورزشی استان اصفهان در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی از روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ماه، الزاما تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

در این ماه علاوه بر اتفاقات بد کرونایی، اتفاقات خوبی رقم خورد، به همت شرکت فولاد مبارکه روز جمعه ۲۰ فروردین‌ماه تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه میان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و باشگاه زنیت سن پترزبورگ به مدت ۲ سال در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی به امضای دو طرف رسید. این جلسه با حضور بوریس بورمیستروف سرکنسول روسیه در اصفهان، الکساندر مدودوف مدیرعامل باشگاه زنیت و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به صورت آنلاین برگزار شد. به موجب این تفاهم‌نامه این دو باشگاه در زمینه‌های، فنی ورزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی، استعدادیابی، توسعه فوتبال بانوان و تیم‌های پایه با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

به هرحال فروردین ۱۴۰۰ به دلیل مصوبات کرونایی کفه ترازوی ورزش را بسیار سبک کرد و این بیماری مانعی برای توسعه ورزش بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =