بازدید استاندار اصفهان از ورزشگاه نقش جهان

استاندار اصفهان گفت: با اقدامات مطلوب و سازنده‌ مدیریتی حاکم بر باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، رشد و اعتلای ورزش استان اصفهان و کشور رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی در جریان بازدید از مجموعه ورزشی نقش‌جهان فولاد مبارکه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ورزشگاه نقش‌جهان موجب افتخار و مزیتی برای استان اصفهان محسوب می‌شود؛ با مدیریت مجموعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و مجموعه پشتیبانی، شرایط بهتری بر ورزشگاه نقش‌جهان حاکم شده که موجبات رشد ورزش کشور را هم فراهم کرده است.

وی افزود: امروز در بازدید از بخش‌های مختلف ورزشگاه نقش‌جهان، شاهد تمرین ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان بودیم که به شکر الهی با مدیریت خوب این مجموعه پرانگیزه و فعال اهداف خود را دنبال می‌کند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: با اقدامات مطلوب و سازنده‌ای که توسط مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان و ورزشگاه نقش‌جهان در جریان است، رشد و اعتلای ورزش استان اصفهان و کشور رقم خواهد خورد.

گفتنی است، استاندار اصفهان، ظهر روز چهارشنبه، ۱۳ بهمن‌ماه به همراه محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان،  مجتبی لطفی و سید علی پزشک، اعضای هیئت مدیره این باشگاه، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و هیئت همراه، ضمن دیدار صمیمانه با ورزشکاران تیم‌های ورزشی سپاهان، علاوه بر بازدید از این مجموعه عظیم ورزشی در جریان مسائل این ورزشگاه قرار گرفتند.

برچسب‌ها