تیم شنای سپاهان

مسئول امور ورزش شرکت فولاد مبارکه در گفتگوی تفصیلی با ایراسین ضمن تشریح عملکرد و موفقیت‌های ورزشی این شرکت در سال ۱۴۰۰ گفت: به دنبال احداث یک سالن ورزشی چند منظوره استاندارد در شرکت فولاد مبارکه هستیم.

پایگاه خبری ایراسین، پژمان سلطانی- هرچند شیوع ویروس کرونا و سویه امیکرون باعث شده فعالیت‌های ورزشی خانواده شرکت فولاد مبارکه کاهش یابد، اما امور ورزش این شرکت در راستای تحقق رسالت اصلی‌ خود در دوران کرونا برای حفظ سلامتی خانوادۀ بزرگ فولاد مبارکه تلاش بسیاری انجام داده و خدمات ورزشی خود را به‌صورت کاملا ایمن در قالب رشته‌هایی که کمترین خطر ابتلا را برای مراجعه‌کنندگان داشته باشند ارائه کرده است.

مجتبی لطفی، رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: مجموعه ما به عنوان متولی ورزش و سیاستگذار هلدینگ فولاد مبارکه در راستای ارتقاء سطح سلامتی، شادابی و نشاط کارکنان، هر ساله فعالیت‌های گسترده ای در این راستا انجام می‌دهد که به ارتقای بهره‌وری و سودآوری منجر می‌شود.

حامی ورزش در بعد همگانی و حرفه‌ای

وی ادامه داد: فعالیت‌های امور ورزش شرکت فولاد مبارکه مورد حمایت‌های ویژه دکتر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت قرار گرفته است، چراکه ایشان فردی کاملا ورزشی و حامی ورزش در بعد همگانی و حرفه‌ای است، با رهنمودهای دکتر طیب‌نیا و با همکاری معاونان، معاونت نیروی انسانی و مدیریت خدمات عمومی و رفاهی شرکت فولاد مبارکه، این سیاست‌ها ابلاغ می‌شود. در این راستا اهداف و برنامه‌های ورزشی بسیاری برای خانواده‌ بزرگ فولاد مبارکه شکل گرفته است.

لطفی با اشاره به تنظیم قرارداد برای استفاده خانواده شرکت فولاد مبارکه از خدمات ورزشی خاطر نشان کرد: در آغاز سال، قراردادهای ورزشی خیلی زیادی با باشگاه‌های مختلف در سطح استان‌‎های اصفهان و چهارمحال بختیاری محل سکونت کارکنان و خانواده‌های فولاد مبارکه براساس نیاز و علاقه‌مندی که وجود دارد، منعقد می کنیم که تعداد آن به ۵۰۰ باشگاه و مکان ورزشی می‌رسد.

رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: انتخاب اماکن و باشگاه‌های ورزشی براساس نخبگی و پتانسیل‌های ورزشی و آمایش سرزمینی است که کارکنان و فرزندان‌ آنها در رشته‌های مختلفی فعالیت کنند. خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی امور ورزش، رشته‌های ورزشی را بر اساس علاقه انتخاب و در طول سال به باشگاه مراجعه کنند.

قهرمانی‌های ورزش کارگری درسایه بهبود زیرساخت‌ها/ کلنگ سالن چند منظوره فولاد مبارکه به زمین می‌خورد

حضور فرزندان فولاد مبارکه در تیم سپاهان

رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: در هیئت مدیره و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این سیاست را داریم که حتما تیم‌های قهرمانی و حرفه‌ای باشگاه، حداقل دو نفر از فرزندان فولاد مبارکه که دارای استعداد مناسب هستند را به عضویت تیم‌های سپاهان درآورند. با توجه به اینکه در هلدینگ فولاد مبارکه نزدیک به ۳۵۰ هزار نفر مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار هستند، می‌توانند در تیم‌های حرفه‌ای باشگاه عضویت داشته باشند و باعث افتخار فولاد مبارکه و کشورمان باشند.

قهرمانی جهانی در آتن

وی با اشاره به حضور در مسابقات کمپانی‌های جهان گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری در رشته شنا و وجود زیرساخت‌های مطلوب همچون استخر فولاد مبارکه ما توانستیم افراد نخبه را از بین کارکنان شناسایی و به مسابقات جهانی اعزام کنیم. سال ۱۴۰۰ تیم های ورزشی شرکت فولاد مبارکه در مسابقات کمپانی‌های جهان به میزبانی کشور یونان حضور یافتند و شاهد درخشش آنها بودیم. در رشته شنا ۲۳ مدال رنگارنگ به دست آوردیم و تیم فولاد مبارکه قهرمان جهان شد و یک اتفاق بسیار مهم رقم خورد.

لطفی افزود: همچنین برای اولین بار تیم شنا فولاد مبارکه در مسابقات ایمیدرو کشور قهرمان ایران شد. در حوزه ورزش بانوان تیم آمادگی جسمانی فولاد مبارکه قهرمان مسابقات کشوری ایمیدرو شد. در رشته دوومیدانی بانوان فولاد مبارکه، نایب قهرمان مسابقات کشوری ایمیدرو شدند، مسابقات تنیس‌روی میز و فوتسال به خاطر بیماری کرونا به سال ۱۴۰۱ موکول شد. در مجموع رشته‌های ورزشی ایمیدرو شرکت فولاد مبارکه نتایج خیلی خوبی کسب کردند که باعث خوشحالی همکاران و خانواده ایشان شد.

قهرمانی‌های ورزش کارگری درسایه بهبود زیرساخت‌ها/ کلنگ سالن چند منظوره فولاد مبارکه به زمین می‌خورد

استقبال از ورزش‌های آبی

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا به خبرنگار ایراسین گفت: با توجه به وجود بیماری کرونا که گاهی در شرایط قرمز و گاهی در شرایط معمولی سال گذشته سپری کردیم، ما رشته‌هایی که طبق نظر وزارت بهداشت مجوز اخذ می‌کردند را برای فعالیت مدنظر قرار دادیم.

لطفی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ استخر داخلی شرکت فولاد مبارکه افتتاح شد و سانس‌هایی را برای همکاران روزکار و شیفتی در نظر گرفتیم که در آن بحث مهم ورزش در آب و آب درمانی برای کاهش دردها و ناراحتی عضلانی پیش بینی شده است. همچنین استخرها و سالن بدنسازی مجموعه ورزشی باغ فردوس نیز در مقاطعی با توجه به محدودیت ها و دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا بازگشایی شد و خانواده‌ها توانستند از آن استفاده کنند.

رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: ورزش در آب در استخر مجموعه ورزشی باغ فردوس طرفداران زیادی دارد؛ چرا که با ورزش در آب و حرکات اصلاحی، فشارهای جسمانی ناشی از کار و فعالیت روزانه را کم کرد.

وی با اشاره به رشته‌های ورزشی در فضای باز اظهار داشت: در رشته‌های قابل فعالیت در فضای باز همچون تنیس، سوارکاری و دو میدانی به کارکنان ارائه خدمات داشتیم و خوشبختانه استقبال خیلی خوبی هم از آن صورت گرفت.

لطفی برگزاری آکادمی‌های تخصصی رشته‌های ورزشی را مهم دانست و افزود: در سال جاری برگزاری آکادمی‌های تخصصی رشته‌های ورزشی را داشتیم که مورد استقبال قرار گرفت. با توجه به زیرساخت‌هایی که در فولاد مبارکه داریم، در آکادمی تخصصی شنا، ۵۰۰ نفر از فرزندان کارکنان شرکت کردند و در رشته‌های شنا و واترپلو زیر نظر مربیان مجرب آموزش دیدند. همچنین در مجموعه ورزشی باغ فردوس مدرسه فوتبال راه‌اندازی کردیم تا ورزشکاران نخبه و نفرات برتر به تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان راه پیدا ‌کنند.

قهرمانی‌های ورزش کارگری درسایه بهبود زیرساخت‌ها/ کلنگ سالن چند منظوره فولاد مبارکه به زمین می‌خورد

اداره و به روز رسانی پیشرفته‌ترین ورزشگاه پس از انقلاب

رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه به مسئولیت ورزشگاه‌داری شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که در ورزش داریم، بحث نظارت ورزشگاه نقش جهان است. این مجموعه پیشرفته‌ترین ورزشگاهی است که پس از انقلاب ساخته شده و مدام در حال تغییر و به روز شدن ‌است. این امر توسط باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با همکاری امور ورزش شرکت فولاد مبارکه انجام می‌شود و باعث افتخار اصفهان در بحث ورزشگاه‌داری شده است.

لطفی اشاره‌ای به دیگر فعالیت ورزشکاران این شرکت کرد و افزود: تیم‌های مختلف کوهنوردی شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۰ به قله‌های مختلفی صعود کردند، این کوهنوردی هر ماه انجام می‌شود و گروه‌های کوهنوردی با صعود خود پرچم فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را به اهتزاز در می‌آورند.

وی با بیان اینکه به دنبال احداث سالن چند منظوره استاندارد هستیم، گفت: مجوز احداث سالن ورزشی چند منظوره استاندارد در شرکت فولاد مبارکه اخذ شده و انشالله هرچه زودتر بتوانیم کلنگ آن را به زمین بزنیم، این سالن محل مناسبی برای ورزش و سلامت در شرکت خواهد بود.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: هماهنگی ورزش و تفریحات در اماکن رفاهی فولاد مبارکه همچون باغ فردوس از دیگر وظایفی است که برعهده ماست، با حضور کارکنان در این اماکن سعی بر این داریم بازی‌های بومی محلی را گسترش دهیم تا خانواده‌ها اوقات فراغت خود را با شادی و نشاط همراه با سلامتی سپری کنند.

قهرمانی‌های ورزش کارگری درسایه بهبود زیرساخت‌ها/ کلنگ سالن چند منظوره فولاد مبارکه به زمین می‌خورد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =