محمدیاسر طیب نیا

با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، از مقام آوران مسابقات کمپانی‌های جهان ( آتن ۲۰۲۱) تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در جلسه‌ای صمیمانه با حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی، مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی، رئیس امور ورزش شرکت و جمعی از مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان از افتخار آفرینان شناگر فولاد مبارکه تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این جلسه مجتبی لطفی رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه، گزارشی از کسب ۲۳ مدال رنگارنگ تیم شنای صنعت فولاد مبارکه در مسابقات جهانی کمپانی‌های جهان که در کشور یونان ( آتن ۲۰۲۱ ) برگزار شده بود ، ارائه نمود.

محمد یاسر طیب‌نیا از جایگاه ویژه و سازنده ورزش در بین کارکنان سخن گفت و اظهار داشت: همانطور که فولاد مبارکه در صنعت فولاد کشور و در عرصه بین‌المللی پیشتاز است، باید در زمینه ورزش همچون گذشته، در میادین قهرمانی کشوری و بین‌المللی، ورزش فولاد مبارکه نیز پیشتاز بوده و با افتخار و اقتدار، پرچم کشور و فولاد مبارکه به اهتزاز درآید.

تجلیل از مقام آوران مسابقات کمپانی‌های جهان

در ادامه این جلسه مهدی کفایت معاون نیروی انسانی و سازماندهی، ورزش را به عنوان یکی از مهمترین اقدامات در راستای حفظ سلامتی و پیشگیری از انواع بیماری‌ها معرفی کرد و بهره‌وری و پیشرفت فولاد مبارکه را به سلامتی جسم و روان کارکنان شرکت وابسته دانست و اذعان داشت: ورزش از رکن‌های اساسی زندگی همه جوامع کشورها می‌باشد و فولاد مبارکه با توجه به این که در خط مقدم جبهه صنعت کشور است باید با بکارگیری علم روز ورزش همه کارکنان شرکت را به سمت سلامتی جسم و روان هدایت و حمایت کند.

فرخی مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی نیز گزارشی از اقدامات گسترده امور ورزش در زمینه ارائه خدمات ورزش در داخل و خارج شرکت در روزهای کرونایی ارائه نمود و گفت: امور ورزش از موفق‌ترین واحدهای شرکت برای دستیابی به اهداف ارتقاء سطح سلامت می باشد.

در ادامه محمد رضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان نیز از برنامه‌ها و تلاش‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای تحقق اهداف و رسالت‌های خود گفتگو کرد.

در پایان این جلسه با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر، از تلاش ارزنده اعضاء تیم شنای صنعت فولاد مبارکه تجلیل به‌عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =