امیر عطابخش

امیر عطابخش گفت: ایجاد آکادمی‌های فعال و مرتبط با باشگاه‌های بزرگ جهان در رشته‌های مختلف نظیر فوتبال و والیبال از برنامه‌های ماست و امیدواریم با همکاری‌های خواهر خواندگی یا عقد همکاری‌های مشترک با باشگاه‌های بزرگ دنیا در رشته‌های مختلف بتوانیم محصولاتی بهتر از آکادمی را به جامعه ورزشی ایران ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امیر عطابخش مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایران خودرو، به مناسبت آغاز سال نو پیامی منتشر کرده است که مشروح آن را می‌خوانید:

سلام بر مردم شریف ایران، ورزشکارن، ورزش دوستان، خانواده بزرگ ایران خوردو و ورزشکارانی که در سال ۱۴۰۰ زحمات بسیار زیادی برای مجموعه ورزشی ایران خودرو متقبل شده‌اند؛ امیدوارم تلاش شما ورزشکاران را ارج بنهیم.

نوروز گرچه پایانی بر یک سال تلاش است اما سرآغازی است برای یک سال کوشش و تلاش و خدمت؛ خدمتی که ما را بر آن می‌دارد تا به امید فردایی بهتر تلاش مضاعفی داشته باشیم و سختی‌ها را از پیش رو برداریم و با توکل بر ایزد منان سهم خود را در بالندگی و شکوفایی ایران عزیزمان ایفا کنیم.

مفتخریم که خاضعانه سر تعظیم به پیشگاه خداوند سبحان فرو آوریم و او را شاکر باشیم که ما را یاری کرد تا با غلبه بر مشکلات و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها بهترین اتفاقات را برای مجموعه ورزشی بزرگ ایران خودرو رقم بزنیم.

در سال‌های اخیر ویروس کرونا شدیدترین محدودیت‌ها را در جامعه ورزش پدید آورد و امیدوارم در سال ۱۴۰۱ با برداشته شدن این محدودیت‌ها ورزش جانی دوباره بگیرد و شاهد حضور طرفداران و هواداران ورزشی در میادین باشیم.

مجموعه ایران خودرو امیدوار است در سال جدید با هواداران خود موفقیت‌هایش را جشن بگیرد.

چشم انداز باشگاه در سال ۱۴۰۱ ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه ورزش همگانی و کارگری است. ورزش کارگری ایران خودرو همیشه شاهد افتخارات زیادی بوده است و امیدواریم در این سال آن افتخارات ماندنی تکرار شود.

سرلوحه باشگاه فرهنگی ورزشی ایران خودرو در سال جدید ایجاد زیرساخت مناسب برای پرورش استعدادهای ورزشی است و برای رسیدن به این مهم باید اماکن ورزشی حالت بهتری داشته باشد.

ایجاد آکادمی‌های فعال و مرتبط با باشگاه‌های بزرگ جهان در رشته‌های مختلف نظیر فوتبال و والیبال از برنامه‌های ماست و امیدواریم با همکاری‌های خواهر خواندگی یا عقد همکاری‌های مشترک با باشگاه‌های بزرگ دنیا در رشته‌های مختلف بتوانیم محصولات آکادمی بهتری را به جامعه ورزشی ایران ارائه دهیم.

ضمن تقدیر از تمام کسانی که دلسوزانه در سال گذشته یاری گر ما بوده‌اند، فرا رسیدن نوروز باستانی را به خانواده بزرگ صنعتی ایران خودرو، مربیان و ورزشکاران همراه و قهرمانمان تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال برای تک تک این عزیزان سلامتی و بهروزی خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =