• ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
  • کد خبر: 23042
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی رحمتی

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با توافقی دو سویه از این تیم جدا شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آلومینیوم اراک با رسول خطیبی فصل را رویایی آغاز کرد، آن‌ها تا هفته یازدهم لیگ برتر بدون هیچ شکستی در قامت یک مدعی ظاهر شدند و حتی به صدر جدول هم رسیدند. اما این بهارِ خطیبی، خزانی هم داشت، آلومینیوم بعد از این نتایج سقوطی آزاد داشت و هم‌اکنون ۱۲ هفته است که رنگ پیروزی را ندیده.

تیم مدعی رسول خطیبی پس از باخت سنگین ۴ گله برابر ذوب‌آهن با ۲۶ امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد و به نظر این تیم برای جمع و جور کردن خود نیاز به یک شوک داشت. تیمی که در نیم فصل دوم ضعیف‌ترین عملکرد را بین تیم‌های جدول داشته و به لطف امتیازات هفته‌های ابتدایی خیالش از بقا در لیگ راحت است.

روز گذشته و پس از جلسه خطیبی با مدیران آلومینیوم این سرمربی به توافقی دوجانبه از این باشگاه جدا شد. این جدایی در حالی رخ داد که مدیران اراکی تا هفته‌ها پیش از خطیبی حمایت می‌کردند، اما به نظر می‌رسد باخت سنگین فولادشهر شرایط را تغییر داده است.

تا این لحظه گزینه‌های مختلفی برای جانشینی خطیبی مطرح شده و به نظر می‌رسد سرمربی بعدی آلومینیوم اراک مهدی رحمتی و یا صمد مرفاوی خواهد بود. در این بین نام افرادی همچون سیروس پورموسوی نیز در اراک به گوش می‌رسد. باید منتظر ماند و دید که چه کسی روی نیمکت داغ اراک تکیه می‌زند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =