• ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
  • کد خبر: 22770
  • readingTime: ۱ دقیقه
عباس اسدزاده

بازیکن تیم هندبال سپاهان نوین گفت: مربیان تیم ما پیش از بازی دو فیلم از تیم ستارگان برای بازیکنان آنالیز کردند و از همین روی این بازی خوب آغاز و خوب هم تمام کردیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دو تیم هندبال سپاهان نوین و ستارگان دشتستان در در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر هندبال به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری طلایی پوشان اصفهانی به پایان رسید.

عباس اسدزاده، بازیکن تیم هندبال سپاهان نوین پس از این بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، مربیان تیم ما پیش از بازی دو فیلم از تیم ستارگان برای بازیکنان آنالیز کردند و از همین روی این بازی خوب آغاز و خوب هم تمام کردیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی آسیا که به میزبانی تهران از دوم تا هشتم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، توضیح داد: مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی آسیا رقابت‌های مهمی هست که شاید ۶ تیم از آسیا در رده بزرگسالان و نوجوانان شرکت کنند اما چهار تیم در این میان جزو تیم‌های برتر آسیا هستند. قطر که از بازیکنان چند ملیتی بهره می‌گیرد و عمان نیز چند سالی است که در این زمینه پیشرفت کرده است. به هر حال امیدوارم سهمیه جهانی را بگیریم هر چند کار بسیار سخت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =