بومی سازی ماشین 4

پروژه تبدیل قالب ریخته‌گری ماشین شماره ۴ فولاد مبارکه و افزایش ارتفاع قالب از ۷۰۰ میلی‌متر به ۹۰۰ میلی‌متر با همکاری و برنامه‌ریزی دقیق تیم بهره‌برداری خط ریخته‌گری به همراه تیم برق و اتوماسیون شرکت ایریسا راه‌اندازی گردید.

به گزارش ایراسین، پروژه تبدیل قالب ریخته‌گری ماشین شماره ۴ فولاد مبارکه به امکان تغییر عرض در حین ریخته‌گری و همچنین افزایش ارتفاع قالب از ۷۰۰ میلی‌متر به ۹۰۰ میلی‌متر جهت افزایش کیفیت ریخته‌گری مجهز است که این امر منجر به دست‌یابی به‌سرعت بالاتر در تولید تختال و نهایتا افزایش تولید خواهد شد. این پروژه با همکاری و برنامه‌ریزی دقیق تیم بهره‌برداری خط ریخته‌گری ماشین شماره ۴ شامل تیم مکانیک و برق و اتوماسیون به همراه تیم برق و اتوماسیون شرکت ایریسا در توقف سالیانه ماشین ۴ راه‌اندازی گردید.

اکبر گلبو، مدیرعامل شرکت ایریسا در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در این خصوص خاطرنشان کرد: نقش شرکت ایریسا در این پروژه، طراحی و ساخت سیستم کنترل و درایوهای خط ۱ و ۲ ریخته‌گری بود که جمعا شامل ۲ عدد PLC-S۷ ۴۰۰ و ۸ عدد درایو و دربردارنده طراحی، تأمین برخی از قطعات، مونتاژ تابلو، تست FAT سیستم کنترل و درایوها، نصب تابلوها و عملیات مسیرسازی و کابل‌کشی کابل‌های قدرت، سیگنال، کانکشن و سیگنال‌چک در زمان توقف ماشین ریخته‌گری بود و طبق برنامه به انجام رسید.

وی عنوان داشت: کلیه فعالیت‌های این پروژه در کمتر از ۲ ماه به سرانجام رسید و با توجه به هم‌زمانی این پروژه با راه‌اندازی پروژه‌های آهک و احیای فولاد مبارکه و همچنین به دلیل درگیری کارکنان با ویروس کرونا، فشار مضاعفی بر کلیه عوامل پروژه وارد کرد که خوشبختانه با برنامه‌ریزی دقیق و پشتکار کلیه تیم‌های اجرایی اعم از تیم بهره‌بردار فولاد مبارکه و کارشناسان شرکت ایریسا، این پروژه با موفقیت اجرا شد.

مدیرعامل شرکت ایریسا گفت: با توجه به قدردانی و رضایت کارفرما از کیفیت اجرای این پروژه، از تمامی عوامل درگیر این پروژه اعم از مدیر پروژه، تیم برق و سخت‌افزار، کسب‌وکار اتوماسیون صنعتی، تیم بازاریابی و فروش، تدارکات، HSE و همه کارکنان پشتیبانی شرکت که در تأمین مالی و خدمات، این پروژه را با دقت و سرعت انجام دادند، تشکر می‌کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =