بومی سازی

شرکت دانش‌بنیان آترا صنعت اسپادان که با حمایت شرکت فولاد مبارکه برای اولین بار در کشور، موفق به بومی سازی پودر قالب گرانوله ریخته گری شده است، در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران برگزیده شد و مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، شرکت آترا صنعت اسپادان به عنوان تامین کننده برتر زنجیره آهن و فولاد سال ۱۴۰۰ معرفی شد. این شرکت با حمایت شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق به بومی‌سازی پودر قالب گرانوله ریخته گری برای اولین بار در ایران شد.

این شرکت به صورت کاملا تخصصی در زمینه تولید انواع پودر قالب گرانوله و انواع فرآورده های نسوز مورد نیاز صنایع کشور فعال است. سوابق علمی و پژوهشی درخشان این شرکت موجب شده بتواند در راستای توجه به نیاز روزافزون صنایع داخلی و با هدف توسعه بازار، طرح‌های توسعه شامل خط تولید پودر قالب گرانوله، جرم‌های ریختنی آلومینایی، ماسه مجرا پاتیل و قطعات آلومینایی از قبیل: ول بلوک پاتیل، تاندیش دام، دلتا و… به پایان برساند و بهره برداری از این طرح ها را آغاز کند.

از افتخارات این شرکت می‌توان به تولید موفقیت‌آمیز پودر قالب مخصوص تولید ذوب های گرید API و همچنین تولید ضخیم ترین اسلب ایران در شرکت توانمند فولاد مبارکه معروف به سیصد ایرانی توسط پودر قالب تولیدی این شرکت نام برد.

در آینده نزدیک شرکت آترا صنعت اسپادان با کمک شرکت فولاد مبارکه اصفهان، از دیگر محصولات بومی‌سازی شده توسط این شرکت رونمایی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =