شرکت ذوب آهن

سرپرست مدیریت عامل شرکت ذوب‌آهن گفت: ثمرات انقلاب اسلامی در صنعت فولاد متجلی است که یکی از مهمترین آن بومی‌سازی ۸۵ درصدی تجهیزات صنعت فولاد است.

به گزارش ایراسین، سرپرست مدیریت عامل شرکت ذوب‌آهن در این آیین با بیان این که سفره معیشت همکاران هیچ گاه کوچک نخواهد شد، اظهار کرد: مدیرعامل سابق و مدیران ارشد شرکت برای معیشت همکاران روند مناسبی انتخاب کرده‌بودند که این روند حفظ و ارتقاء خواهد یافت.

وی با تاکید بر این که ذوب آهن اصفهان یک بنگاه اقتصادی است، افزود: با تلاش همه همکاران روند تولید شرکت روبه‌رشد است و دو رکورد تولیدی در ایام دهه مبارک فجر، گواه صادقی بر این ادعا است.
رخصتی اذعان داشت: همه ما مکلف هستیم بر اساس اصول اقتصاد مقاومتی و بند موتور پیشران کشور در عرصه علم و فنّاوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی کشور که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب آن را تبیین و ابلاغ کردند، در ذوب آهن اصفهان، محصولات را به روش علمی و اقتصادی تولید کنیم.
وی به دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف پرداخت و افزود: افزایش ۸۰ برابری ظرفیت تولید فولاد، بومی سازی ۸۵ درصدی تجهیزات و تکنولوژی مورد نیاز صنعت فولاد و هزاران دستاورد بزرگ در عرصه‌های علمی، صنعتی، فن آوری و ... حاصل برکات و ثمرات انقلاب و اتکا به توان داخلی است.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن با اشاره به اینکه ذوب آهن سرشار از نیروهای متخصص است فقط لازم است فضایی مهیا کنیم تا همکاران بتوانند از تخصص خود در جهت شکوفایی خود و شرکت استفاده کنند، گفت: باید با کارکنان بر اساس قانون و رافت اسلامی و انسانی برخورد شود و نباید معیشت کارکنانی که مواردی از بی‌اخلاقی داشتند، تحت شعاع قرار گیرد.

وی به همکاران توصیه کرد: با همدلی، همبستگی و دست در دست هم برای رشد تولید و توسعه ذوب آهن گام برداریم و اجازه ندهیم حاشیه جای تولید و توسعه شرکت را بگیرد.

پرهیز از اسراف گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور
به گزارش ایراسین در ادامه آیین گرامی‌داشت دهه مبارک فجر آیت‌الله رهبر، مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم های دهه مبارک فجر شرکت ذوب‌آهن با بیان این که به فرموده معصومین، دین‌شناسی در راس کمالات است، گفت: برای شناخت دین باید به دین‌شناسان مراجعه کرد تا دیندار باقی بماند.
وی با تاکید بر اینکه موفقیت از رهگذر صبر و شکیبایی به دست می‌آید، گفت: با پرهیز از اسراف خیلی از مباحث و مشکلات اقتصادی در کشور حل خواهد شد.
وی با بیان این که تولید اصل اول اقتصاد است، گفت: نباید ظرفیت تولیدی ذوب‌آهن معطل بماند، بنابراین مسئولان باید به قید فوریت نسبت به تامین مواد اولیه مورد نیاز این شرکت اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =