هندبال

تیم ملی هندبال مردان ایران با شکست تیم کویت به مسابقات جهانی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی هندبال ایران بعد از ارائه بازی‌های درخشان در مرحله نخست در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان مقابل کویت قرار گرفت.

این مسابقه در نهایت در ثانیه‌های پایانی با شلیک زیبای سجاد استکی بازیکن سابق فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ به سود ایران خاتمه پیدا کرد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۱۱ تمام شده بود.

مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی ایران پس از پیروزی برابر کویت گفت: واقعا مسابقه امروز سخت و مانند یک فینال بود. به تیم کویت تبریک می‌گویم که تا ثانیه‌های آخر جنگید تا جایی که نتیجه‌ بازی در ثانیه‌های آخر مشخص شد. ما در نهایت با اختلاف یک شوت و یک گل بردیم و همین شوت بود که سرنوشت بازی را مشخص کرد.

وی ادامه داد: بازی بعدی ما در مقابل بحرین است. هدف اول ما جهانی شدن بود ولی ما اینجا هستیم تا برای رسیدن به فینال بجنگیم و کار ما امروز تمام نشده ‌است.

مانوئل مونتایا فرناندز خاطرنشان کرد: به نظر من این مسابقات نمونه‌ای از رقابت‌های جام‌جهانی بود و آسیا نشان داد که لیاقت داشتن ۵ سهمیه را دارد. ما نیز در جام‌جهانی نشان خواهیم داد که یک تیم صرفا آسیایی نیستیم بلکه یک تیم در سطح جهانی هستیم.

ایران به جام جهانی هندبال صعود کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =