• ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
  • کد خبر: 21675
  • readingTime: ۱ دقیقه
تندباد لحظه ای

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما در اصفهان گفت: امروز شاهد وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای در اصفهان هستیم و شهروندان از تردد غیرضروری اجتناب کنند.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای در مناطق شرق و شمال شرق استان اصفهان، اظهار کرد: با کاهش شدید دما بین ۶ تا ۸ درجه و کولاک و برف و یخ زدگی جاده‌ها به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان توصیه می‌شود از هرگونه تردد غیرضروری اجتناب شود و اصول ایمنی اعم از زنجیر چرخ، اقلام زمستانی و استحکام بخشی سازه‌های موقت و داربست‌ها و حفاظت از گلخانه‌ها در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: توده هوای سرد تا فردا بر استان اصفهان حاکم است و منجر به افزایش مصرف حامل‌های انرژی شده است. توصیه می‌شود شهروندان در مصرف بهینه انرژی نهایت دقت را کنند و به کشاورزان هم توصیه‌های لازم جهت کاهش آسیب‌های جدی ارائه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به گذر موج ناپایدار جوی در مناطق غربی استان اصفهان، گفت: این سامانه منجر به بارش پراکنده برف در برخی از مناطق غربی استان اصفهان شد و امروز هم پدیده غالب در استان اصفهان وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =