• ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
  • کد خبر: 21449
  • readingTime: ۱ دقیقه
تصادف جاده ای

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: صبح امروز در اثر برخورد اتوبوس با کامیون در سه‌راه ملک‌شهر ۵ دستگاه اورژانس به منطقه اعزام شد و ۱۸ مصدوم راهی بیمارستان شدند.

عباس عابدی، سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: صبح امروز شنبه ۲۵ دیماه ۱۴۰۰ پس از اعلام واژگونی اتوبوس در اثر برخورد اتوبوس و کامیون در سه راه ملک‌شهر اصفهان بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل حاضر شد.
عابدی با بیان اینکه اتوبوس مذکور سرویس کارکنان یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مورچه خورت بوده است، افزود: در این حادثه ۱۸ مرد ۳۰ تا ۵۵ سال پس از دریافت اقدامات فوری به بیمارستان‌های الزهرا، کاشانی، امین و غرضی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه وضعیت تمام مصدومین خوب گزارش شده است ادامه داد: از رانندگان عزیز درخواست داریم با توجه به بارندگی و لغزندگی جاده ها، تمامی اصول ایمنی را در رانندگی خود رعایت کنند.
عابدی اظهار کرد: توقف خودروها و مردم عزیز در جاده برای تماشای صحنه حادثه در این محور پر تردد شهر، می‌تواند خطرات ایجاد تصادفات بعدی را رقم بزند و در چنین حوادثی باز کردن مسیر برای
عبور خودروهای امدادی ضروری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =