امیر رضا نقش معاون اقتصادی استاندار اصفهان

معاون هماهنگی‌کننده امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: احداث مناطق ویژه اقتصادی در استان اصفهان از اولویت‌های مهم مدیریت استان است و از امروز هم پرواز کویت به اصفهان از سرگرفته می‌شود.

امیررضا نقش در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به تزریق امید به جامعه، اظهار کرد: معاونت اقتصادی استانداری اصفهان با اتخاذ رویکرد جدید در پی رفع مسائل بانکی فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی در استان اصفهان است و بانکها در این موضوع قول همکاری داده‌اند.

وی با اشاره به راکد ماندن پروژه بندر خشک یا دهکده لجستیک، تصریح کرد: این پروژه در صدر اولویت معاونت اقتصادی استانداری اصفهان است و هر لحظه پایش می‌شود تا به نتیجه مورد نظر دست یابیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به پویایی کارگرو ترمینال هوایی بیان کرد: از امروز پرواز کویت به اصفهان، روزهای یکشنبه با پرواز ایران‌ایر فعال شده است.

وی با اشاره به تکمیل پروژه ساخت شهرک طلا و جواهر در استان اصفهان، گفت: متاسفانه استان اصفهان فاقد منطقه ویژه اقتصادی است که اخذ مجوز منطقه ویژه اقتصادی در شهرضا از شورای عالی مناطق آزاد و ویژه تجاری در مرحله نهایی است.

نقش به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شرق استان اصفهان اشاره‌ای کرد و افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شاهین شهر هم یکی دیگر از اهدافی است که مصوبه مجلس شورای اسلامی را اخذ کرده است و سازمان مسئول آن در حال تعیین شدن است.

وی اضافه کرد: هر هفته با برگزاری جلسات منظم و فشرده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری اصفهان به ۶۰ پرونده بانکی و غیربانکی رسیدگی می‌شود و این نوید را می‌دهیم که پرونده‌های بانکی ارجاع شده به این کارگروه به صفر رسیده است و دستگاه‌های اجرایی همراستای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ۸۰ درصد موارد رسیدگی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =