• ۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
  • کد خبر: 21036
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد کشاورز

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: ضمن احترام بسیار زیادی که برای سپاهان قائل هستم، تیم ما مستحق این پیروزی بود.

به گزارش ایراسین، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از پیروزی مقابل فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: دو نیمه متفاوت را از تیم گیتی پسند شاهد بودیم، در نیمه اول نتوانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم، دلیل آن این بود که ما نیم فصل خوبی را تجربه نکردیم و بازیکنان خود را به طور کامل در اختیار نداشتیم.

وی با بیان اینکه تیم فولاد مبارکه سپاهان تیم سخت‌کوشی است، ادامه داد: در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و مدیریت بازی در اختیار ما بود، ضمن احترام بسیار زیادی که برای سپاهان قائل هستم، اما تیم ما مستحق این پیروزی بود.

محمد کشاورز پیرامون داوری دربی فوتسال و اعتراض به قضاوت آنها گفت: ما سعی بر این داریم با آرامش در کنار زمین در کار داوری دخالت نکنیم، انتظار داریم تیم‌های دیگر نیز این گونه رفتار کنند و به دنبال امتیاز گرفتن با فشار بر روی داور نباشند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در پایان اشاره ای به ترکیب تیمش داشت و افزود: از هر دو ترکیب تیم راضی هستم و هر کدام از بازیکنان که به میدان رفتند فوق العاده خوب و موثر بازی کردند، در تیم ما مهم نیست چه کسی بازی می‌کند، مهم نتیجه گرفتن تیم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =