احمد باغبانباشی

سرمربی تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما باید در ادامه فصل تمام امتیازات ممکن را جمع‌آوری کنیم و جایگاه‌مان را جدول سروسامان ببخشیم.

به گزارش ایراسین، احمد باغبانباشی سرمربی تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست در دربی اصفهان مقابل مقابل گیتی‌پسند گفت: بازی خوب و نزدیکی را از هر دو تیم شاهد بودیم  که در این بین بازیکنانم نتوانستند از فرصت‎های ایجاد شده بهره ببرند و  در زدن ضربات نهایی با مشکل روبه‌رو بودند.

وی ادامه داد: در مقابل گیتی‌پسند از فرصت‌ها استفاده کرد و پیروز بازی شد. به هر حال گیتی پسند ملی پوش و مهره‌های خوبی دارد و اکنون صدرنشین لیگ برتر نیز می باشد و از قبل می‌دانستیم بازی سختی را تجربه خواهیم کرد.

احمد باغبانباشی با بیان اینکه گیتی‌پسند نتوانست چندان ما را تحت فشار قرار دهد، افزود: شاگردان محمد کشاورز در مجموع تنها ۳ موقعیت داشتند که روی اشتباهات فردی ما به دست آمد و به خوبی از آن استفاده کردند. بازیکنانم پتانسیل بالایی دارند و ما به روزهای آینده امیدواریم تا نتایج مدنظرمان را به دست آوریم.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در پایان تاکید کرد: ما باید در ادامه فصل تمام امتیازات ممکن را جمع‌آوری کنیم و جایگاه‌مان را جدول سروسامان ببخشیم، عملکرد بازیکنانم در بازی امروز این نوید را می‌دهد که بتوانیم در آینده بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =