الودگی هوای اصفهان در روزهای قرمز کرونایی

عکس:مجتبی جهان بخش

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در دو روز ۲۴ و ۲۵ آذرماه به علت آلودگی شدید هوا ضرب الاجل طرح زوج و فرد از درب منازل در اصفهان اجرایی می شود و آموزش از حضوری به مجازی تغییر می یابد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: براساس مصوبه کار گروه شرایط اضطرار آلودگی هوا با توجه به اینکه در دو روز چهارشنبه و پنج شنبه شرایط شاخص کیفیت هوا بسیار ناسالم خواهد بود در این دو روز ضرب الاجل طرح زوج و فرد از درب منازل اجراء می شود.

وی افزود: از آنجا که مدارس و دانشگاه‌ها در دو روز چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل خواهد بود اجرای طرح زوج و فرد به صورت پیوسته از هشت صبح و از درب منازل اجراء می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: در این دو روز که هوا بسیار آلوده است هرگونه تردد خودروهای دودزا با جریمه و انتقال به پارکینگ همراه خواهد بود و عبور و مرور کامیونها و اتوبوسها با نظارت پلیس صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: از تمام شهروندان درخواست می کنیم در این دو روز به مسئولیت اجتماعی خود پایبند باشند و از تردد غیرضروری اجتناب کنند. این شرایط از شنبه به حالت عادی برمی گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =