برتری سپاهان مقابل استقلال در لیگ برتر فوتبال

عکس:مجتبی جهان بخش

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: استقلال نفرات و ساختار خوبی دارد و فردا روز سختی در پیش است.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در آستانه بازی با استقلال تهران گفت: با توجه به اینکه با یکی از بهترین تیم‌های ایران مصاف داریم، بازی فوق العاده حساس و مهم می‌باشد، استقلال نفرات و ساختار خوبی دارد و فردا روز سختی در پیش است.

وی با بیان اینکه استقلال از نظر نفری و نوع بازی یکی از بهترین‌ها و یکی از شانس‌های قهرمانی است، افزود: اینکه در فصل گذشته مقابل استقلال ۲ بار پیروز شدیم دلیل نمی‌شود امسال هم همین‌گونه شود. شرایط متفاوت‌تر از پارسال است. هر طور که بخواهید حساب کنید استقلال شرایط بهتری نسبت به فصل قبل دارد. استقلال فصل گذشته کمی حواشی داشت، اما امسال با آرامش بیشتری کار می‌کند و ساختار بهتری دارد و این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.

محرم نویدکیا با اشاره به حضور مسعود ریگی و تقابلش با استقلال گفت: تا همین الان مسعود تمام تلاش خود را برای سپاهان کرده است. در انتخاب بازیکنانم علاوه بر اینکه مسائل فنی برایم مهم بود سعی می‌کردم بازیکنانی به تیم اضافه کنم که به درد ساختار تیم بخورند. به همین خاطر مسعود را انتخاب کردم.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: جدایی از استقلال برای ریگی سخت بود، چون من خودم یک سپاهانی هستم، سال‌ها در این تیم حضور داشتم. می‌دانم روزی اگر بخواهم مقابل سپاهان قرار بگیرم، چه آن زمان که بازی می‌کردم و چه الان که شغل دیگری دارم، کار سختی است. این مسائل شوخی ندارد، باید با واقعیت‌ها زندگی کرد.

وی پیرامون بازی‌های قبلی تیم خود بیان داشت: من مشکلی با باخت ندارم. مشکلم با مساوی است. خیلی وقت‌ها خیلی تیم‌ها جام‌ها را به خاطر این از دست می‌دهند که ترجیح می‌دهند بازی‌ها مساوی شوند، ولی من ترجیح می‌دهم ببازم تا مساوی کنم. نه اینکه بگویم اتفاق نمی‌افتد، اما فوتبال برد، باخت و مساوی دارد، اما صرفا به این خاطر که تیمم را برای یک مساوی به میدان بفرستم تا الان چنین کاری نکرده‌ام و امیدوارم در این فوتبال دیدگاهم عوض نشود و همان دیدگاه همیشگی را داشته باشم .

محرم نویدکیا درباره داوران لیگ برتر فوتبال گفت: باید بگذاریم داورها کارشان را انجام دهند. ممکن است جاهایی به ضررمان باشد و جایی هم به نفع‌مان باشد که این قانون فوتبال است. اما اگر VAR باشد با خیال راحت همه کارشان را انجام می‌دهند. اگر به یکی دو بازی عقب‌تر برگردیم شاید در یکی دو بازی هم در داوری متضرر شده باشیم. اما دلم نمی‌خواهد پیرامون این موضوعات صحبت کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =