محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: روند تیم سپاهان خیلی خوب بود و بازی فوق‌العاده ای ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در آغاز هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه شنبه تیم فولاد مبارکه سپاهان با یک گل مغلوب استقلال شد، محرم نویدکیا سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این دیدار گفت: واقعا نیمه اول عالی بازی کردیم و در نیمه دوم همان روند را ادامه دادیم، استقلال یکی دو موقعیت خوب داشت و غیر از آن، بازی خوبی برابر ما انجام نداد، در اوایل نیمه دوم چند موقعیت خوب داشتند و ما ۸، ۹ موقعیت فوق‌العاده داشتیم که نتوانستیم از آنها بهره ببریم.

وی با بیان اینکه از بازیکنانم تشکر می کنم، اظهار داشت: بازیکنان فولاد مبارکه سپاهان تلاش زیادی کردند و می‌توانستند این بازی را پیروز شویم، اما متاسفانه شکست خوردیم. روند تیم سپاهان خیلی خوب بود و بازی فوق العاده‌ای ارائه دادند. برخی باخت‌ها ارزشمند است. امروز یکی از روزهایی بود که به خاطر باخت سرهم را پایین نمی‌گیرم چراکه خوب بازی کردیم. 

محرم نویدکیا در مورد تقویت تیم فولاد مبارکه سپاهان نسبت به فصل گذشته گفت: چند بازیکن خوب را از دست دادیم و به جای آنها سه چهار بازیکن جذب کردیم، اتفاق خاصی در تیم ما نیفتاده است. سعی کردم بازیکنانی بگیرم که بتوانند جای بازیکنان جدا شده را پر کنند. فوتبال خوبی بازی می کنیم که تماشاگران لذت می برند. نیاز به زمان داریم و باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد پیش بینی از پایان فصل بیان داشت: ما تمام تلاش‌مان را می کنیم بهترین نتایج برای سپاهان رقم بخورد، از الان نمی‌شود پیش بینی کرد که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =