سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: اگر نتوانیم به موقع دروازه حریف را باز کنیم دقایق آخر باید استرس داشته باشیم.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از برتری یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان گفت: دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم، نیمه اول بازی بسیار خوبی را ارائه کردیم که باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم، اما نیمه دوم نفت جسور بازی کرد و با تعویض‌ها سعی کرد جلو بیاید.

وی با بیان اینکه در نیمه اول تمام کارهایی که در ذهن‌مان بود انجام دادیم، ادامه داد: موقعیت‌های خوبی داشتیم و باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، نیمه دوم نفت سعی کرد با تعویض‌هایش از پشت مدافعان و سمت چپ و راست ما استفاده کند و ما سعی کردیم از این موقعیت استفاده کنیم و در ریباندها موفق باشیم. چند موقعیت بسیار خوب داشتیم که به دیرک خورد و یکی دو تا بطور باور نکردنی به بیرون رفت. در کل بازی خوبی برای ما بود اما باید این واقعیت را باور کنیم اگر نتوانیم به موقع و خوب دروازه حریف را باز کنیم دقایق آخر باید استرس داشته باشیم.

محرم نویدکیا افزود: به خاطر فشاری که به بازیکنان وارد می‌شود مبنی بر اینکه این  تیم باید قهرمان شود، با این موضوع مخالفم و این را رسما به مسئولان باشگاه، مسئولان کارخانه و هواداران می‌گویم، اول باید به ثبات برسیم و اینکه روی بازیکن فشار می‌گذارند خوب نیست.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: یکسال قهرمان شدیم، سال بعد دهم شدیم، یک سال پنجم، یکسال ششم و یک سال چهاردهم شدیم. تا به ثبات نرسیم نمی‌توانیم قهرمان شویم. این دیدگاه من است و در قرارداد هم ذکر کردم که تیم من باید سهمیه بگیرد.

وی در پایان گفت: باید این افکار را تغییر دهیم و همیشه در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشیم که این اصلی‌ترین موضوع فولاد مبارکه سپاهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =