گل گهر

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در سیرجان مقابل گل گهر این شهر تن به شکست 4 بر 2 داد.

به گزارش ایراسین، در آغاز هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و گل‌گهر در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با نتیجه ۴ بر ۲ سپاهان را شکست داد.

در نیمه نخست بازی زیبایی را از شاگردان قلعه نویی شاهد بودیم و این تیم با برتری ۲ بر صفر به رختکن رفت، هرچند سپاهان دقیقه ۳۲ می توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد، در حالی‎‌که شهریار مغانلو پشت ضربه توپ ایستاده بود، فروزان توانست با یک واکنش دیدنی و تشخیص درست مسیر توپ مانع از رسیدن سپاهان به گل شود.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۴ باز هم گل گهر به گل رسید، اما سپاهان دو دقیقه بعد یکی از گل های خورده را جبران کرد. پس از گل شاگردان نویدکیا بازی آرام دنبال شد که در دقایق پایانی گل گهر گل چهارم را به ثمر رساند، این پایان کار نبود چراکه در دقیقه ۹۴  دانیال اسماعیلی‌فر توانست با ضربه‌ای دقیق گل دوم خود و سپاهان را به ثمر برساند تا نماینده اصفهان با شکست ۴ بر ۲ بدرقه شود.

ترکیب گل‌گهر سیرجان: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، محمدرضا خانزاده، مسیح زاهدی، شایان مصلح (میلاد زکی‌پور ۵۴)، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری (سید احمد موسوی ۵۳)، امین پورعلی، مهدی تیکدری (مرتضی تبریزی ۷۰)، سعید صادقی و رضا شکاری (اریک بایناما۷۸)       سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 ترکیب فولادمبارکه سپاهان : کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی (سجاد شهباززاده ۴۶)، یاسین سلمانی (محمدرضا خلعتبری ۶۰)، فرشاد احمدزاده، سید محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو    سرمربی: محرم نویدکیا

تیم داوری: حسن اکرمی، محمد عطایی و علیرضا مرادی/ داور چهارم: سعاد وفاپیشه

کارت زرد: مهدی تیکدری (۲۲)، آرمین سهرابیان (۳۱) از گل‌گهر -گئورگی ولسیانی (۲۰) از سپاهان

دقایق حساس:

*گل اول گل‌گهر دقیقه ۲ توسط آرمین سهرابیان: ارسال ضربه ایستگاهی توسط امین پورعلی با ضربه آرمین سهرابیان تبدیل به گل شد.

دقیقه ۱۰: شوت سعید صادقی به شکلی خطرناک از کنار دروازه کنت به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: ضربه دانیال اسماعیلی‌فر از زاویه بسته با واکنش محسن فروزان همراه شد و او توپ را مهار کرد.

دقیقه ۱۸: ضربه سنگین امید نورافکن را محسن فروزان در دو مرحله به سختی مهار کرد.

دقیقه ۳۲: پنالتی به دست آمده برای سپاهان را محسن فروزان مهار کرد؛ در حالی‎‌که شهریار مغانلو پشت ضربه توپ ایستاده بود، فروزان توانست با یک واکنش دیدنی و تشخیص درست مسیر توپ مانع از رسیدن سپاهان به گل تساوی شود.

دقیقه ۳۵: شوت سعید صادقی به شکلی خطرناک از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

*گل دوم گل گهر توسط مهدی تیکدری نژاد دقیقه ۴۰: ارسال شایان مصلح از سمت چپ با ضربه سر عزت‌الله پورقاز برگشت داده شد که در برگشت مهدی تیکدری با شوتی محکم گل دوم گل گهر را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۴: در این دقایق سپاهان روی دروازه شاگردان قلعه نویی خیمه زد، دو صحنه متوالی مشکوک به پنالتی برای سپاهان درون محوطه جریمه گل‌گهر رخ داد که حسن اکرمی داور مسابقه هیچ اعتقادی به پنالتی نداشت.

*گل سوم گل گهر توسط مهدی تیکدری نژاد دقیقه ۵۴: پاس در عمق امین پورعلی با فرار مهدی تیکدری همراه شد و این بازیکن توانست گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند.

گل اول سپاهان دقیقه ۵۶ توسط دانیال اسماعیلی‌فر: پاس امید نورافکن به دانیال اسماعیلی‎‌فر رسید که این بازیکن توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند.

دقیقه ۷۲: ضربه آرمین سهرابیان به طور خطرناک از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

*گل چهارم گل‌گهر دقیقه ۸۸ توسط سعید صادقی: در ضد حمله مرتضی تبریزی موقعیتی تک به تک را برای سعید صادقی ساخت و او نیز با ضربه‌ای دقیق گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

*گل دوم سپاهان دقیقه ۹۴ توسط دانیال اسماعیلی‌فر: محمدرضا خلعتبری با پاسی دقیق، درون محوطه جریمه گل گهر، دانیال اسماعیلی‌فر را صاحب توپ کرد که این بازیکن توانست با ضربه‌ای دقیق گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =