• ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
  • خبرنگار: alsharif
  • کد خبر: 20279
  • readingTime: ۱ دقیقه
پلنکس

کنفرانس پلنکس ۲۰۲۱ به همراه نمایشگاه جانبی و همایش دو روزه جهت بررسی تحولات صنعت فولاد و مواد اولیه ایران و جهان در تاریخ ۲۵ و ۲۶ آبان ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در این همایش سخنرانان از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه و نوسازی صنایع و معادن و صنایع معدنی ایران، واحدهای بزرگ فولادسازی ایران، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن سنگ آهن ایران، انجمن نورد کاران ایران، تاجران بین المللی حوزه فولاد و مواد اولیه، وبسایت‌های تحلیلی و خبری داخلی حضور خواهند داشت.

همچنین در این همایش ۳ پنل تخصصی پرسش و پاسخ در حوزه فولاد و موتد تولیه برگزار خواهد شد.

کنفرانس «Planex ۲۰۲۱» فردا در کیش برگزار می‌شود

دو پنل تخصصی به انجمن سنگ آهن اختصاص دارد که در حوزه چالش های مربوط به استخراج سنگ آهن و دورنمای تامین مواد اولیه برای دستیابی به ظرفیت ۵۵ میلیون تن تولید فولاد در افق ۱۴۰۴ توسط اساتید این حوزه بحث و تبادل نظر خواهد.

در این همایش دو روزه، مدیران و کارشناسان خارجی صنعت از کشورهای  آلمان، ایتالیا، انگلستان، اوکراین، چین، ترکیه و عمان حضور خواهند داشت و به احتمال زیاد شرکت کنندگانی از هند نیز به این رویداد اضافه خواهند شد. جهت هم افزایی با ظرفیت های داخلی، جلسات B۲B  و B۲C در سالن های جداگانه پیش بینی شده است. این همایش به صورت آنلاین برای بینندگان در سطح جهان پوشش داده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =