شیشه دودی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: برخورد با تخلف شیشه های دودی غیرمتعارف در اصفهان با قوت ادامه دارد و شهروندان از مصوبه دیوان عدالت اداری سوءبرداشت نکنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شبهاتی دال بر اینکه دیوان عدالت اداری مصوب کرده است که شیشه دودی آزاد است در جامعه ایجاد شده است که نباید از مصوبه هیأت عمومی دیوان سوءبرداشت شود چراکه دیوان تأکید کرده که فاصله سه متری برای تشخیص درست نیست و عدد سه متر باطل شده و جریمه آن به تشخیص افسر تصادف است.

وی افزود: آنچه که دیوان عدالت اداری باطل کرده است، مربوط به رفع اثر است. به این معنا که دیگر در همان محل نباید برچسب برداشته شود و اگر خودرو به دلیل جریمه بیش از سه میلیون تومان توقیف شود، باید هنگام ترخیص شیشه را نیز اصلاح کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه برخورد با شیشه دودی با قوت در حال اجراست، تصریح کرد: جریمه مربوط به شیشه دودی 2114 است و مبلغ جریمه 52 هزار و 500 تومان خواهد بود و افسران در برخورد با شیشه‌های دودی می‌توانند به دفعات متخطی را جریمه کند و محدودیت جریمه نداریم.

وی گفت: معیار تشخیص شیشه دودی برعهده مأمور است و شامل تمام شیشه‌های ماشین می‌شود و این جریمه در راستای مسائل انتظامی و امنیتی انجام می‌شود و شماره‌گذاری خودروهای دارای شیشه دودی در مراکز تعویض پلاک انجام نمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =