عبدالرحمان الجاسم

عبدالرحمان الجاسم از قطر قضاوت تیم های فوتبال ایران و لبنان را در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برعهده خواهد داشت.

به گزارش ایراسین، در ادامه مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا دیدار تیم‌های ملی لبنان و ایران در حالی روز پنجشنبه ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰برگزار خواهد شد که عبدالرحمان الجاسم بهترین داور فوتبال قطر این مسابقه را قضاوت می‌کند.

بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، عبدالرحمن الجاسم که قضاوت بازی‌های حساسی ازجمله فینال فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی را برعهده داشت، به‌عنوان داور دیدار تیم‌های ملی لبنان و ایران انتخاب شده است.

آخرین مسابقه ملی که عبدالرحمن الجاسم قضاوت آن را برعهده داشت، دیدار تیم‌های ملی ویتنام و استرالیا در مرحله انتخابی جام جهانی بود؛ مسابقه‌ای که اعتراض شدیدی ویتنامی‌ها را به همراه داشت و موجب شکایت آنها به AFC و FIFA شد.

اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته تا عبدالرحمن الجاسم قطری به همراه طالب المری و سعود المقاله که کمک‌های اول و دوم و هموطن او هستند، قضاوت بازی لبنان و ایران را برعهده داشته باشند.

داور چهارم مسابقه تیم‌های لبنان و ایران هم مسعود الادبا از قطر است و هاکان آناز از استرالیا به‌عنوان ناظر داور این دیدار انتخاب شده است؛ ضمن اینکه عبدالغفور عبدالحامد از مالدیو نماینده این دیدار بازی خواهد بود.

گفتنی است، دیدار تیم‌های لبنان و ایران از ساعت ۱۵:۳۰(به وقت ایران) روز پنج‌شنبه در ورزشگاه صیدا بیروت برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =