کاهش دما

کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: سه روز آینده جوی نسبتا پایدار بر استان اصفهان مستقر می شود و آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاه با وزش باد براکثر مناطق استان اصفهان دور از انتظار نیست. فردا هم در اکثر مناطق استان اصفهان به ویژه مناطق جنوبی استان، مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در شبانه روز گذشته دمای شهر اصفهان ۱۴ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به ۷ درجه سانتی‌گراد رسید. خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد گرم‌ترین و بوئین‌میاندشت با دمای صفر درجه سردترین شهر استان اصفهان بود.

وی افزود: دمای فعلی شهر اصفهان هم ۸ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روزگذشته تغییری نداشته است. در شبانه روز گذشته هم شاهد بارش برف و باران در اکثر مناطق استان اصفهان بودیم که اوائل صبح امروز در مناطقی مانند شهرضا، خوانسار، دهاقان، دهق و فریدونشهر بارش گزارش شده است.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: امروز هم مه صبحگاهی و بارش‌های خفیف را در اکثر مناطق اصفهان به ویژه مناطق جنوبی استان پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: سه روز آینده جوی نسبتا پایدار بر استان اصفهان مستقر می شود و آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاه با وزش باد براکثر مناطق استان اصفهان دور از انتظار نیست. فردا هم در اکثر مناطق استان اصفهان به ویژه مناطق جنوبی استان، مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

رفیعی با اشاره به افت کمینه دما در اکثر مناطق استان اصفهان از ۲ تا ۴ درجه، افزود: دمای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۶ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات به ۴ درجه سانتی گراد می رسد. خوربیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتی گراد گرمترین و بوئین میاندشت با منفی ۴ درجه سانتی گراد سردترین شهر استان اصفهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =