والیبال سپاهان-مس رفسنجان

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان برای حفظ صدرنشینی در لیگ برتر ایران به مصاف شهرداری ورامین می رود.

​به گزارش ایراسین، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۰، با برگزاری ۷ دیدار به میزبانی شهرهای گرگان، تهران، رامسر، گنبد، یزد و ورامین برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی تیم فولاد مبارکه سپاهان میهمان شهرداری ورامین است.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در فولاد مبارکه سپاهان که هفته گذشته با پیروزی مقابل شهرداری گنبد به صدر جدول رسیدند، این هفته برای حفظ صدرنشینی باید در ورامین به مصاف شهرداری این شهر بروند.

ورامینی‌ها هفته گذشته موفق شدند در یک رالی پنچ سته از سد سایپا بگذرند تا با دو پیروزی و چهار امتیاز صاحب رتبه ششم جدول شوند. بلندقامتان سپاهانی مقابل نماینده ورامین، هر چه در چنته دارند رو خواهند کرد تا به یکه‌تازی خود در صدر جدول ادامه دهند.

شهرداری ارومیه تیم دوم جدول که رقابت نزدیکی با فولاد مبارکه سپاهان دارد، در هفته چهارم میهمان شهداب یزد است، تیمی که هفته گذشته با شکست غافلگیرکننده مقابل لبنیات هراز آمل از صدر به رتبه پنجم جدول سقوط کرد و این هفته برای بازگشت دوباره در جمع مدعیان نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

فولاد سیرجان ایرانیان تیم چهارم لیگ، در حالی در گرگان با تیم پاس دیدار خواهد کرد که سه پیروزی، ۸ امتیاز و چهار ست شکست در کارنامه دارد. از طرفی پاس گرگان تاکنون موفق به کسب پیروزی در لیگ نشده و تنها یک امتیاز از مجموع سه دیدار برگزارشده، کسب کرده است. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد فولاد سیرجان ایرانیان مقابل تیم دوازدهم، رقابت چالش‌برانگیزی پیش رو نداشته باشد.

https://media.irasin.ir/d/2021/10/24/4/25907.jpg

برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر به شرح ذیل است:

پیکان–مس رفسنجان، خانه والیبال تهران ساعت ۱۵

پاس گرگان–فولادسیرجان ایرانیان، سالن امام خمینی گرگان ساعت ۱۶

هورسان رامسر – راه‌یاب ملل مریوان، مجموعه ورزشی شهید صدر رامسر ساعت ۱۶

شهرداری گنبد–آذرباتری ارومیه، سالن المپیک گنبد ساعت ۱۶

شهداب یزد–شهرداری ارومیه، سالن اختصاصی شهداب یزد ساعت ۱۶

شهرداری ورامین–فولادمبارکه سپاهان، سالن شهید گل‌عباسی ورامین  ساعت ۱۶

سایپا – لبنیات هراز آمل، خانه والیبال تهران ساعت ۱۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =