بارش باران

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش دما در اصفهان گفت: فردا از شدت ابرناکی کاسته می شود و از روز چهارشنبه تا روز شنبه نفوذ سامانه ناپایدار بر روی استان اصفهان پیش بینی می شود که از روزپنج شنبه بارشها در اکثرمناطق استان اصفهان آغاز می شود و شدت بارشها هم در مناطق شمالی استان اصفهان پیش بینی می شود.

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته دمای اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۲۶ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به ۹ درجه سانتی‌گراد رسید. طی این مدت کاشان با دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بوئین میاندشت با ۲ درجه سانتی‌گراد سردترین شهرستان‌های استان اصفهان بود.

وی افزود: دمای فعلی شهر اصفهان هم ۱۱ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته ۲درجه سردتر شده است و طی سه روز آینده استقرار جوی پایدار بر استان اصفهان پیش بینی می‌شود و آسمان صاف تا کمی ابری و وزش باد دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: برای مناطق صنعتی و کلان‌شهر اصفهان هم غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود که منجر به کاهش دید و کیفیت هوا به ویژه در ساعات ابتدایی بامداد می‌شود.

وی افزود: فردا از شدت ابرناکی کاسته می‌شود و از روز چهارشنبه تا روز شنبه نفوذ سامانه ناپایدار بر روی استان اصفهان مستقر خواهد شد و از روز پنج‌شنبه بارش‌ها در اکثرمناطق استان اصفهان آغاز می شود و شدت بارش‌ها هم در مناطق شمالی استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده دما هم در اکثر مناطق استان اصفهان تغییر محسوسی نخواهد داشت و دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۲۶ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به ۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. کاشان با دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بوئین میاندشت با یک درجه سردترین شهر استان اصفهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =