تصادف

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: از امشب طرح منع تردد شبانه دراصفهان اجرایی می شود و هنوز تصمیمی برای طرح زوج و فرد نداریم و منتظر مصوبه ستاد مقابله با کرونا هستیم. با توجه به تصادفات جاده ای رخ داده توصیه می شود رانندگان مراقب رانندگی در معابر لغزنده باشند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: مطابق با تصمیمات اخیر ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد که طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد از امشب در اصفهان اجرایی شود و هنوز تصمیمی برای طرح زوج و فرد نداریم و منتظر مصوبه ستاد مقابله با کرونا هستیم.

وی افزود: متاسفانه امروز شاهد تصادفات جاده ای درون شهری و برون شهری در استان اصفهان بودیم که در موردی یک دستگاه رنو واژگون شده بود. به رانندگان توصیه می کنیم در هنگام بارش اولیه موقع رانندگی دقت کنند زیرا سطح معابر لغزنده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: چنانچه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان لیست دریافت کنندگان واکسن را در اختیار پلیس راهور قرار دهد می توانیم افرادی که در ساعت ۲۲ تا ۲۴ به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه می کنند با ارائه شماره پلاک خودرو خود و ارسال فهرست آنها از سوی دانشگاه علوم پزشکی به پلیس راهور، مشمول جریمه نکنیم در غیراین صورت تردد افراد در این زمان با جریمه همراه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =