• ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
  • کد خبر: 19911
  • readingTime: ۱ دقیقه
وزش باد

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش دما در اصفهان گفت: گذر موج ناپایدار بعدازظهر امروز را با بارش خفیف باران و برف همراه می کند.

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروز گذر موج ناپایدار بر روی استان اصفهان داریم و افزایش باد و وزش باد در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می شود. در مناطق غربی استان اصفهان بارش پراکنده باران و در ارتفاعات ریزش برف خفیف دوراز انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی اعلام کرد: از فردا استقرار جوی نسبتا پایدار در اصفهان برقرار می شود و آسمان صاف تا کمی ابری و در مناطق صنعتی و کلانشهر اصفهان هم غبار صبحگاهی پیش بینی می شود که منجر به کاهش دید و کیفیت هوا به ویژه در ساعات ابتدایی بامداد می شود.

وی با اشاره به کاهش یک تا دو درجه ای دما دراکثر مناطق استان اصفهان، اعلام کرد: دمای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات ۲۳ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات به ۸ درجه سانتی گراد می رسد.

رفیعی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۵ درجه سانتی گراد گرمترین و چادگان با دمای منفی ۲ درجه سردترین شهر استان اصفهان است.

وی گفت: در شبانه روز گذشته فریدونشهر با ۱۵.۲ میلیمتر بیشترین میزان بارشها را داشته است و پس از آن شهرستان های داران و گلپایگان بیشترین بارشها را داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =