کوهگشت خانوادگی

کوهگشت خانوادگی در کوه صفه اصفهان در پنجمین روز از هفته تربیت‌بدنی و ورزش با استقبال ورزش‌دوستان اصفهانی همراه شد.

به گزارش ایراسین، در پنجمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش یعنی امروز جمعه ۳۰ مهرماه برنامه کوهگشت خانوادگی در کوه صفه اصفهان با حضور سیدمحمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و حسین زیبایی معاون وی، پیشکسوتان ورزش، ورزشکاران و عموم مردم برگزار شد که پس از پایان، برنامه ویژه ای برگزار و به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز ویژه‌ای اهداء گردید.

استقبال خوب عموم از کوهگشت خانوادگی

سیدمحمد طباطبایی در این مراسم گفت: هدفی که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان دنبال می‌کند، این است که دوران پسا کرونا برای عموم سرشار از شادی، شور و نشاط اجتماعی رقم بخورد و برای جذب حداکثری مردم و فرهنگ سازی در زمینه ورزش تلاش وافری انجام خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: امیدواریم با نابودی کرونا شاهد بازگشت عموم شهروندان عزیز به مراکز و مجامع ورزشی برای بالا بردن حفظ سلامتی و توان جسمانی باشیم.

وی با اشاره به برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: با توجه به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان با همراهی سازمان بسیج ورزشکاران و هیات‌های ورزشی استقبال بسیار خوبی را از عموم شاهد هستیم و جای خوشحالی دارد که مردم با ورزش بیگانه نیستند.

استقبال خوب عموم از کوهگشت خانوادگی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =