سید رضا مرتضوی

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی هفته تربیت‌بدنی و ورزش را به تمامی ورزشکاران تبریک گفت.

به گزارش ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان طی پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به عموم به ویژه جامعه ورزش تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

ورزش و تربیت بدنی یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی فرهنگی در زندگی بشر و ابزاری برای رشد و کمال انسان و همچنین عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.

از آنجا که مقام معظم رهبری از ورزش به عنوان دروازه صدور معنویت نام برده اند؛ باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی و پیام آور ارزش‌های معنوی و فرهنگی جامعه مورد اهتمام همه خانواده‌ها و تک تک اقشار جامعه به ویژه جوانان قرار گیرد.

بر همین اساس مسئولیتی خطیر بر دوش جامعه ورزش استان به ویژه مسئولان و دست اندرکاران عرصه ورزش نهاده شده است که انتظار می رود هم در بعد قهرمانی و افتخار آفرینی و هم با سرلوحه قراردادن الگوهای ملی و مذهبی و منش پهلوانی برای توسعه و رشد ورزش گام بر دارند.

اینجانب همزمانی هفته تربیت بدنی و ورزش را با ایام مبارک و فرخنده میلاد خجسته حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت به فال نیک گرفته از تلاش و زحمات تمامی مدیران ورزشی، قهرمانان، پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران و به طور کلی جامعه بزرگ ورزش استان اصفهان قدردانی نموده و از محضر خداوند سبحان سلامتی، سربلندی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور و استان مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =