• ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
  • کد خبر: 19891
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضا عنایتی

رضا عنایتی گفت: وقتی تیمی از لیگ دسته اول فوتبال به لیگ برتر می‌آید، چشم‌اندازش بقا در لیگ برتر است.

به گزارش ایراسین، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فلاد مبارکه سپاهان گفت: هوادار مقابل یکی از بهترین تیم‌های کشور بازی دارد، امیدوارم مثل دو بازی قبل بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و زیبایی‌های فوتبال را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان این که با آنالیزاز وضعیت فولاد مبارکه سپاهان اطلاع داریم، اظهار داشت: سپاهان مربی جوانی دارد که در تیم ملی با او هم‌بازی بودم و یکی از افتخارات سپاهان است. امیدوارم نویدکیا در ادامه راهش موفق باشد و ما هم تلاش می‌کنیم که موفق شویم.

رضا عنایتی ادامه داد: هوادار فوتبال زیبایی انجام می‌دهد اما دوست دارم نتیجه هم بگیریم، وقتی نتیجه نمی‌گیریم پس تلاش بیهوده‌ای انجام داده‌ایم. باید به تیمی که به تازگی وارد لیگ برتر شده زمان دهیم تا اعضای تیم خودشان را با شرایط وقف دهند،  امیدواریم به همراه فوتبال خوب، نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

سرمربی تیم هوادار درباره جذب بازیکن جدید بیان داشت: لیستی به باشگاه داده‌ام تا بتوانیم بازیکنان را اضافه کنیم. امیدوارم به جذب بازیکنان سرعت دهیم و چند بازیکن دیگر به تیم اضافه کنیم، باشگاه هم استقبال کرده که این اتفاق بیافتد.

وی در خصوص چشم انداز تیمش در لیگ برتر گفت: وقتی یک تیم به لیگ برتر می‌آید، چشم اندازش بقا در لیگ برتر است تا شخصیت آن شکل گیرد و در فصل‌های بعد بتواند موفق‌تر ظاهر شود، قول می‌دهم این تیم با همین نفرات در لیگ برتر بماند اما با توجه به اینکه اهداف باشگاه بیشتر از این‌هاست، باید بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =